"רק מרטיני אחד": ג'סטין טימברלייק נעצר בחשד לנהיגה בשכרות – וסירב לבדיקת נשיפה
השוטר שעצר את כוכב הפופ בן ה-43 תיאר בדו"ח המעצר "ריח חזק של משקה אלכוהולי", "חוסר יציבות" ו"עיניים באדומות וברוקות"

כוכב הפופ ג'סטין טימברלייק נעצר ביום שלישי בחשד לנהיגה בשכרות כאשר לא הצליח לשמור על נתיב הנסיעה ברחוב מדיסון בהמפטונס, ניו יורק, ואז סירב לבצע בדיקת ינשוף – כך עולה ממסמכי המשטרה.

כאשר נעצר על ידי הרשויות, טימברלייק "הציג ביצועים גרועים בכל אחד ממבחני השכרות", כך טען השוטר שביצעה את המעצר, במסמכים שהגיעו לידי 'פוקס ניוז'.

תמונת המעצר של טימברלייק

טימברלייק, בן 43, אמר לשוטר שהוא שתה בסך הכל מרטיני אחד והיה בדרכו הביתה אחרי שפגש חברים. לאחר שנעצר והובא לתחנת משטרה באיסט המפטון הסמוכה, הוא סירב לבצע בדיקת נשיפה, לפי כתבי האישום.

לזמר היו "עיניים אדומות בורקות" ו"ריח חזק של משקה אלכוהולי עלמה מהנשימה שלו", נכתב. הוא "לא הצליח לחלק את תשומת הלב שלו" והיה לו "דיבר איטי" והוא לא היה "יציב על רגליו", טען השוטר בדו"ח המעצר.

על פי מומחים, סירובו של טימברלייק לבצע בדיקת נשיפה עשויה "לסבך" את ההליכים המשפטיים נגדו.

"זה לא נדיר שאנשים שנעצרו בחשד לנהיגה בשכרות יסרבו לבדיקת נשיפה", אמר טריי גובר, עורך דין למשפטים בטקסס שעוסק בתיקי נהיגה בשכרות.

"בדרך כלל, סירוב כזה מפעיל השעייה אוטומטית של רישיון הנהיגה", הוא הוסיף. "בנוסף, הסירוב יכול להיות מוצג בבית המשפט כראיה לאשמה, אף על פי שהמשמעויות של זה יכולות להשתנות באופן משמעותי בין מחוזות ושופטים. התביעה עשויה לטעון כי הסירוב מעיד על המודעות של החשוד לשכרות הסבירה שלו".

מומחה משפטי נוסף כינה את ההחלטה של טימברלייק לסרב לבדיקה כ"בחירה חכמה" שנועדה "לשמור" על זכויותיו החוקתיות.

YOU MIGHT ALSO LIKE