בלה חדיד בתפקיד חייה? מככבת בקליפ לשיר על עזה
הדוגמנית הפלסטינית בת ה-27 וראפר פלסטיני בן 15 מגלמים את דמותם של אמא ובן שחיים בעזה ומאחלים להקמת מדינה פלסטינית בגבולות מדינת ישראל

הדוגמנית הפלסטינית-אמריקאית בלה חדיד מככבת בקליפ של ראפר סודני-קנדי בשם מסוטפה, שכותרתו 'Gaza is Calling'.

בקליפ, הדוגמנית בת ה-27 מגלמת אמא פלסטינית, ואת בנה מגלם ראפר פלסטיני בן 15, אמ.סי עבדול, כאשר הם מחפשים מקלט בחו"ל בגלל המצב בעזה.

בתחילת הקליפ, ניתן לראות את חדיד מביטה על מפה שמציגה כביכול את פלסטין בגבולות מדינת ישראל, ובהמשך הם מדמים את החיים ברצועת עזה ומציגים את חיילי צה"ל כרעים.

השיר נכתב והוקלט עוד בשנת 2022, ובאותה שנה מוסטפה וחדיד כבר בנו את הרעיון לקליפ – שכעת כל הכנסותיו ייתרמו לפלסטינים.

בלה ואחותה הדוגמנית ג'יג'י הן בנות לאב פלסטיני-אמריקאי, כאשר כולם משמיעים את קולם באופן תכוף נגד מדינת ישראל וידם קלה על המקלדת שכן הם מפיצים לא פעם שקרים.

כך למשל, מוקדם יותר השבוע בלה פרסמה סטורי המתייחס לחילוץ ארבעת החטופים הישראלים, ושמה תמונה של אלמוג מאיר ז'אן שסיפר כי החוטפים הכינו לו עוגת יום הולדת. זה כמובן שקר, ואלמוג העיד כי היה מדובר באקט ציני כחלק מההתעללות הנפשית שעבר, אבל בלה עיוותה את פיסת המידע הזאת בניסיון להציג את טוב ליבם של הפלסטינים.

המפיק היהודי סקוטר בראון, שפועל ללא הרף מאז טבח שמחת תורה ואף הקים במנהטן תערוכת הנצחה לקורבנות פסטיבל נובה, תקף את בלה: "קודם כל, הם לא שוחררו – הם חולצו. את לא תנרמלי חטיפה על ידי שתגידי שהכינו לו עוגה. מה לעזאזל? נמאס לי. פשוט תגידי שאת שמחה ש יש חטוף שחזר לביתו ותדרשי שהשאר יחזרו, והמלחמה תיגמר. אחר כך תאפי עוגה".

YOU MIGHT ALSO LIKE