"מנענו משהו רע מאוד": משטרת ניו יורק עצרה ג'יהאדיסט עם מצבור נשק עצום
כוחות המשטרה ערכו בדיקה יזומה לכלי רכב עם לוחיות רישוי מוסתרות, ונדהמו לכלות כמות גדולה מאוד של נשק, תחמושת ואף ציוד משטרתי ושל MTA

משטרת ניו יורק עצרה תושב קווינס עם דעות ג'יהאדיסטיות קיצוניות וברשותו היה מצבור כלי נשק עצום, כאשר מקורות אומרים שהם חוששים שהאיש תכנן "משהו רע מאוד".

ג'אד סנסון בן ה-29 נעצר בשעה 1:30 לפנות בוקר, כשהשוטרים מצאו אקדח 9 מ"מ טעון, תשעה מחסניות טעונות, אפוד של מחלקת המשטרה של ניו יורק, אזיקים, שני גרזנים, אקדח טייזר, מספר סכינים, שוט ואלת ברזל - יחד עם עוד פריטים הקשורים למחלקת המשטרה של ניו יורק.

נוסף לכך, כפי שסיפר מפקד המשטרה ג'פרי מאדרי, הכוחות מצאו ברשותו של סנסון מסכת 'V נגד ונדטה', ואפוד כתום של MTA.

"אנו תופסים כלי נשק וסכינים בכל יום, אבל מעצר בסדר גודל כזה, עם כמות תחמושת וציוד משטרתי כזה ברכב אחד, זה היה משמעותי", אמר מאדרי.

מקורות סיפרו כי על אלת הברזל נמצאו חריטות כמו: "לא השארת לי ברירה, אני מצטער, אתה תלמד היום", וגם בערבית: "אלוהים יסלח לי". זאת נוסף לכך שהחוקרים מצאו שסנסון שיתף דעות קיצוניות ברשתות החברתיות, אם כי התוכן טרם פורסם.

סנסון 

"בהתחשב במה שהיה שם, ייתכן שנמנע משהו רע מאוד", אמר שוטר אחד ל'ניו יורק פוסט'. "אנחנו עדיין חוקרים את הכוונה שלו, אבל סכום החלקים שמצאנו עשוי היה להוביל למשהו נורא".

בן ה-29, לו אין עבר פלילי בניו יורק, נעצר כאשר המשטרה זיהתה רכב עם לוחית רישוי מוסתרת, ואז גילתה את מצבור הנשק. הרשויות מאמינות שהוא חי בתוך הרכב, ומשתמש בסמים באופן קבוע.

YOU MIGHT ALSO LIKE