נחשף: אודרי הייל תכננה לרצוח את אביה לאחר הטבח בבית הספר בנאשוויל
תמלילים חושפים: הייל, אישה בת 28 שזיהתה עצמה כגבר, פיתחה אובססיה למעשי הרג המוניים ותכננה לחזור הביתה לאחר מתקפת הירי בבית הספר ולרצוח את אביה

אודרי הייל, האישה בת ה-28 שזיהתה עצמה כגבר וביצעה את מתקפת הירי הקטלנית בבית הספר הנוצרי בנאשוויל ב-27 במרץ 2023, תכננה לחזור לביתה לאחר הטבח ולרצוח את אביה, כך נחשף ביום שישי בתמלילים שפורסמו על ידי העיתון Tennessee Star ובמהלך ראיון עם הוריה ששודר בתוכנית הרדיו של בריאן וילסון ב-99.7 WTN.

בראיון עם חוקרי מחלקת המשטרה של נאשוויל, נשאלו הוריה של הייל אם היו מודעים לאובססיה שלה כלפי שינוי מגדרי, ואם אי פעם הביעה נטיות רצחניות. אביה, רונלד הייל, השיב כי "אף אחד מהמטפלים שלה לא הרגיש צורך להתריע על דבר מה מסוכן".

החוקרים ציינו כי הייל פיתחה אובססיה לקלטות של אירועי הירי בקולומביין.

"היא אמרה משהו בסגנון שהיא מרגישה קרובה למבצעי הטבח בקולומביין, שהיא יכולה להזדהות עם התחושות שלהם, והיא קנתה את הקלטות והספרים עליהם", אמר אחד החוקרים. "רצינו לדעת אם אי פעם שמעתם על זה ממנה?"

אמה של הייל, נורמה, אמרה כי לא ידעה על כך.

בהמשך השיחה, דנו החוקרים ביומניה של הייל, שציינו כי היא הייתה מתוכננת ושיטתית מאוד.

אחד החוקרים אמר לרונלד: "באחד מהיומנים היא רצתה להתעורר מוקדם בבוקר ולפנצ'ר לך את הצמיגים. היא רצתה ליצור הסחת דעת לאחר האירוע כדי לצאת מבית הספר, ואז לחזור ולפגוע בך, אני מאמין שהיא התכוונה להרוג אותך".

חוקר נוסף סיכם את הדברים, "אנחנו נהיה גלויים, היא רצתה להרוג אותך".

החוקרים חשפו כי היו מקרים שבהם הייל צילמה את עצמה מתקרבת בשקט מאחורי אביה, מתאמנת כיצד לפגוע בו ואז נסוגה לחדרה.

ב-7 ביוני 2024, ציין אתר Breitbart דיווח של ה-Tennessee Star שבו נאמר כי הייל השאירה מאחוריה הערות בכתב יד המתארות את עיסוקה בדימוי הפיזי שלה.

הייל, אישה ביולוגית, כתבה לכאורה, "הפין שלי קיים בראשי. אני נשבעת באלוהים שאני גבר".

שוטרים נטרלו את הייל בקומה השנייה של בית הספר Covenant דקות ספורות לאחר שירתה למוות בשישה אנשים חפים מפשע. כולל 3 ילדים קטנים.

YOU MIGHT ALSO LIKE