מבלבל: לופז ואפלק מוכרים את האחוזה בבוורלי הילס – אבל טבעת הנישואין עדיין על האצבע
הזמרת והשחקן מוכנים להפסיד "מיליוני דולרים" על הנכס העצום שרכשו בסך הכל לפני שנה תמורת 60 מיליון דולר, במה שנראה כמכירת בזק בצל שמועות על גירושים

ג'ניפר לופז נצפתה עם טבעת הנישואין שלה, זאת למרות שהיא ובעלה בן אפלק פרסמו את האחוזה היוקרתית שלהם בבוורלי הילס למכירה, כאשר השמועות על פרידה ממשיכות להתחזק.

הזמרת נצפתה במסעדת גורג'יו באלדי בסנטה מוניקה ביום שבת, כאשר הפפראצי הצליחו לתעד את הטבעת עם היהלום הענק על האצבע שלה.

לופז בת ה-54 הגיעה למסעדה עם חברה שלה, ובעלה, אפלק בן ה-51, לא הצטרף אליהן.

כל המבטים של צלמי הפפראצי ואתרי הרכילות הם לעבר הזוג שפרסם את הנכס המפואר שלהם בבוורלי הילס, קליפורניה, אחרי המון שמועות על גירושין.

את האחוזה הם רכשו במאי 2023 בכ-60 מיליון דולר, וכעת הם מבקשים "בסביבות 65 מיליון דולר", למרות שהשקיעו לא מעט כסף על שיפוץ ושיפור הנכס. למרות זאת, הזמרת והשחקן מוכנים להפסיד "מיליוני דולרים"

קונים פוטנציאליים, לפי הדיווחים, סיירו בבית בשבועיים האחרונים, אך עדיין לא נמכר.

השניים מנסים להכחיש את השמועות שמתפשטות בחודשים האחרונים על פרידה, עם 47 ימים שהשניים לא נצפו ביחד, ועם דיווחים ממקורבים שאפלק עזב את ביתם וחי כעת בבית בברנטווד קליפורניה. לופז, על פי העדויות, נותרה לגור עם ילדיה באחוזה שכעת למכירה.

אפלק גם צולם עונד את טבעת הנישואין שלו לסירוגין בזמן שעבד על צילומי הסרט "הרואה חשבון 2".

בינתיים, לופז ביטלה לאחרונה את סיבוב ההופעות שלה כדי לבלות זמן עם משפחתה.

למרות השמועות, הזוג המשיך להציג חזית מאוחדת כשהם השתתפו יחד במשחק כדורסל של בנו בן ה-12 של אפלק, סמואל, לצד אקסיתו של השחקן, ג'ניפר גארנר, בשבוע שעבר.

YOU MIGHT ALSO LIKE