קאמבק? עשרות חנויות של "99 סנט בלבד" ייפתחו מחדש כחנויות "דולר טרי" בדרום קליפורניה
הרשת הזולה שסגרה את שעריה בחודש שעבר בצורה דרמטית ושנהנתה מקהל צרכנים רב במשך ארבעה עשורים מתכננת לשוב לפעילות, רק שהפעם תחת הדגל של רשת 'דולר טרי' המפורסמת במזרח ארה"ב

עשרות חנויות של "99 סנט בלבד" שנסגרו לאחרונה בדרום קליפורניה ייפתחו מחדש כחנויות "דולר טרי", במסגרת רכישה גדולה של הרשת הקמעונאית הזולה.

רשת "99 סנט בלבד", שהכריזה בחודש שעבר על סגירת כל 371 חנויותיה בארבע מדינות, תעבור כעת שינוי משמעותי כאשר חלק מהחנויות ייפתחו מחדש תחת הלוגו הירוק המפורסם של רשת "דולר טרי".

החברה, הממוקמת בצ'ספיק, וירג'יניה, הודיעה ביום רביעי כי היא קיבלה את החוזים ל-170 אתרי חנויות "99 סנט בלבד" שנסגרו לאחרונה.

כמעט מחצית מהחנויות של "99 סנט בלבד" שנסגרו, ייפתחו מחדש בעקבות הרכישה שכללה חלק מהרהיטים והציוד.

הנהלת "דולר טרי" הודיעה כי המכירה אושרה על ידי בית המשפט לפשיטות רגל בדלאוור.

לדברי ביל ריד, סגן נשיא החברה המתמחה בנדל"ן קמעונאי Retail Specialists, רוב החנויות המעורבות במהלך - כפי שדווח לראשונה על ידי ה-Orange County Register - נמצאות בדרום קליפורניה, כולל בלנקסטר, נורת' הוליווד, ברבנק, לונג ביץ' וריברסייד.

מספר קטן של חנויות גם באריזונה, נבדה וטקסס מעורבות בהליך הרכישה והמיתוג מחדש.

כיצד הרכישה מסייעת ל"דולר טרי"?

בהודעה שפורסמה ביום רביעי, תיארה "דולר טרי" את הרכישה כהזדמנות אטרקטיבית עם פוטנציאל רווחי חזק בעודה שואפת להרחיב את עסקיה במערב ארצות הברית.

"פמילי דולר", הממוקמת בעיקר בערים, גם היא בבעלות "דולר טרי". על פי דיווח של ה-Los Angeles Times, החנויות נסגרו כתוצאה מהביצועים הנמוכים של החברה ביחס ל"דולר טרי" ורשתות זולות אחרות. רכישת חנויות "99 סנט בלבד" במקום בניית חנויות חדשות מאפשרת ל"דולר טרי" להתפתח בצורה יותר חסכונית ולהרחיב את נוכחותה בחוף המערבי.

כזכור, מותג "99 סנט בלבד" היה חלק איקוני מהסצנה הקמעונאית הזולה בלוס אנג'לס במשך שנים רבות.

הוא החל כחנות יחידה ב-La Tijera Boulevard בשנת 1982 וצמח במהירות.

הרשת כללה 371 סניפים לפני ההכרזה הפתאומית על סגירתה באפריל, שייוחסה למספר גורמים כולל אינפלציה, תחרות מוגברת, ושינוי בצרכי הצרכנים.

YOU MIGHT ALSO LIKE