לעיני המצלמה: ניקי מינאז' נעצרה בגין החזקת סמים
הראפרית בת ה-41 תיעדה את המעצר שלה בשדה התעופה באמסטרדם, כאשר שוטר ניסה לשכנע אותה להיכנס לניידת שתיקח אותה לתחנת המשטרה - אלא שהיא סירבה ודרשה עו"ד

הראפרית ניקי מינאז' נעצרה בשדה התעופה באמסטרדם בחשד להחזקת סמים – רגעים אותם היא תיעדה בלייב ושיתפה בחשבון האינסטגרם שלה.

בתיעוד ניתן לראות גורם מטעם מערכת אכיפת החוק אומר לראפרית שהוא צריך לקחת אותה לתחנת המשטרה בגין "נשיאת סמים" – מה שניקי מינאז' הכחישה בתוקף.

"אני לא נכנסת לשם. אני צריכה עורך דין איתי", טענה הראפרית בת ה-41.

הקצין הבטיח לניקי מינאז' שהתהליך יהיה והם ידאגו לכך שהיא תגיע להופעה שלה שתיערך בשעות הערב, כחלק מסיבוב ההופעות העולמי שלה, וביקש ממנה שוב להיכנס אל תוך ניידת המשטרה.

הוויכוח נמשך עד שקצין אחר התערב וביקש מהראפרית להפסיק לצלם את המתרחש, והתעקש שתיכנס לניידת המשטרה. גם הוא הבטיח לה שברגע שהיא תגיעה לתחנה היא תקבל עורך דין ושההליך יהיה מהיר, מה שכנראה גרם לניקי מינאז' להבין שאין לה ברירה אלא לפעול לפי ההנחיות שלהם.

הרשויות באמסטרדם אישרו את התקרית ופרסמו בחשבון ה-X שלהם כי הראפרית אכן נעצרה "בחשד לייצוא סמים קלים" וקיבלה קנס.

ניקי מינאז' פרסמה את הצד שלה בסיפור, וכתבה בפוסט ב-X: "עכשיו הם אומרים שהם מצאו גראס, ושקבוצה נוספת של אנשים צריכה לבוא כדי לשקול... תזכרו, הם לקחו את התיקים שלי ללא רשותי. איש האבטחה שלי כבר אמר להם שהגראס שייך לו. אה, כן, והם דורשים ממנו להוריד את התיעוד מהאינסטגרם".

וכמובן הסאגה לא נגמרה כאן. סרטון נוסף שפורסם על ידי הראפרית הראה שיחה בינה לבין גורם רשמי שהודיע לה שהרשויות מבקשות לבצע חיפוש נוסף בתיק שלה, אחרי שביצעו "בדיקה מהירה אקראית".

כשניקי שאלה למה, הוא ענה: "קודם כל כי צילמת אותו... הוא מאמין שיש לך יותר ממה שדיווח עליו".

לבסוף, הראפרית האשימה את הצוות הקודם שלה בתקרית בשדה, בטענה שהם ניסו לחבל בהופעה שלה וכדי שיתפרסמו עליה "סיפורים שליליים". היא הוסיפה: "קנאה היא מחלה".

YOU MIGHT ALSO LIKE