"מכה מוחצת" לאנג'לינה ג'ולי: הפסד נוסף במשפט מול בראד פיט
הצוות המשפטי של השחקן בן ה-60 הצליח לחייב את גרושתו בת ה-48 לחשוף מסמכים סודיים – זאת כחלק ממאבק משפטי מתמשך אחרי גירושים מכוערים של מי שנחשבו הזוג המושלם של הוליווד

אנג'לינה ג'ולי תצטרך להעביר את כל הסכמי הסודיות עליהם חתמה בשמונה השנים האחרונות – זאת כחלק מהמאבק המשפטי המתמשך עם הגרוש בראד פיט על היקב הצרפתי המפואר שברשותם.

שופט בית המשפט העליון בלוס אנג'לס קבע כי השחקנית ההוליוודית בת ה-48 חייבת למסור במהלך החודש הבא "את כל המסמכים הסודיים שבשרותה או בשליטתה, אשר קשורים" לבקשה של פיט בן ה-60.

הזוג הגרוש זוכה האוסקר נמצא כבר שנים במאבקים משפטיים שונים, כאשר אחד מהם על בעלות היקב שאטו מירוואל שבצרפת, השווה 500 מיליון דולר, אותו הם רכשו בשנת 2008. שמונה שנים לאחר מכן הם נפרדו בסערה, ובשנת 2021 ג'ולי מכרה 50% ממניות היקב שלה - צעד שפיט נאבק נגדו בטענה שמדובר בהפרת החוזה ביניהם.

גורם מטעמו של פיט אמר כי הפסיקה האחרונה היא "מכה מוחצת" לג'ולי, לאחר שמטעמה נטען בעבר כי העברת המסמכים הסודיים תהיה "יקרה", "בזבזנית", "לא הגיונית" ואפילו "פוגענית". עורכי דינה אפילו טענו כי הדבר יהווה פגיעה בפרטיות של צדדים אחרים.

הצוות המשפטי של פיט מעוניינים במסמכים הסודיים הללו שעלולים לכלול פרטים שקשורים ל"סירובה של ג'ולי לקיים את ההתחייבויות החוזיות שלה כלפי פיט" מאז שהיא מכרה חלק מהמניות של היקב מאחורי גבו של האקס.

מצדה של ג'ולי נטען כי המהלכים של פיט "מנסים לטשטש את ההתנהגות הפסולה האישית שלו. אנחנו יותר משמחים למסור את המסמכים... פסיקת השופט פותחת לחלוטין את הדלת בכל הקשור להתעללות של פיט".

YOU MIGHT ALSO LIKE