ריקוד של אבא ובת: אמינם חיתן את בתו היילי
לבוש בטוקסידו שחור קלאסי, האבא הגאה בן ה-51 ליווה את בתו בת ה-28 ביום המאושר בחייה, בו נישאה לבן זוגה מזה כשמונה שנים

הבת של אמינם, היילי ג'ייד, התחתנה עם בן זוגה בסוף השבוע האחרון באחוזת גרינקרסט במישיגן.

אל האירוע הצנוע של היילי ואוון מקלינטוק, הוזמנו בני משפחה והחברים הקרובים ביותר – וכמובן עבור כולנו, רגע השיא בחתונה היה ריקוד האבא והבת.

בתמונה שהגיעה לידי אתר הרכילות TMZ, נראה אמינם בן ה-51 לוקח את בתו בת ה-28 לסיבוב ברחבת הריקודים, כאשר כל האורחים עומדים מסביב ושמחים ובשמחתם.

אמינם לבש חליפת טוקסידו שחורה עם חולצה מכופתרת לבנה, ועיטר את עצמו עם פפיון שחור ופרח לבן בכיס הג'קט – לא שונה בהרבה ממה שלבש החתן עצמו. שמלת הכלה של היילי הייתה בסגנון בתולת ים משתרכת הרבה אחריה.

"התעוררתי השבוע כאישה", כתבה היילי בחשבון האינסטגרם שלהם, עם אימוג'י מחייך ודומע, וטבעת חתונה. "לא יכולנו לבקש חגיגה טובה ויפה יותר".

"כל כך הרבה דמעות זלגו משמחה, צחוקים וחיוכים, והרגשנו כל כך הרבה אהבה. אוון ואני מרגישים כל כך אסירי תודה לכל המשפחה והחברים שהגיעו לתמוך בנו ולקחו חלק מבפרק החדש הזה בחיינו, כבעל ואישה", הוסיפה היילי עם לב בצבע לבן.

היילי והארוס שלה אוון, נפגשו בשנת 2016 בזמן שלמדו באוניברסיטת מישיגן סטייט, והחלו לצאת באופן רשמי בדצמבר אותה שנה. בפברואר 2023 אוון ירד על ברכיו, ובמאי הקודם הם חגגו את האירוסים במסיבת גג בדטרויט.

החתונה הקרבה של היילי, בתו הביולוגית היחידה של אמינם עם גרושתו קים סקוט, מגיעה אחרי נישואיה של אחותה הגדולה אליינה, שהתחתנה ביוני אשתקד למאט מולר. אליינה אומצה על ידי אמינם וקים בתחילת שנות ה-2000 מאחותה של קים, שנאבקה בהתמכרות לסמים.

YOU MIGHT ALSO LIKE