"ההתנצלות הפתטית" של פאף דדי על כך שהתעלל פיזית באקסית
במשך דקה בסרטון שפרסם, שון קומבס הסביר כי הוא היה במקום רע בחיים שלו וכי ההתנהגות שלו היא בלתי נסלחת – אם כי לא הזכיר אפילו פעם אחת את שמה של קאסי ונטורה

שון קומבס, המוכר כראפר פאף דדי, פרסם סרטון התנצלות לאחר ששוחרר התיעוד בו הוא נראה מכה את זוגתו לשעבר קאסי ונטורה – אלא שהצוות המשפטי שלה אמר כי מדובר בהתנצלות פתטית.

פאף דדי פרסם ביום ראשון סרטון באורך דקה המתייחס לתיעוד מזעזע מתקרית אלימה בשנת 2016, אז הוא הכה, בעט וגרר את ונטורה במסדרון מלון בלוס אנג'לס. למרות שאמר כי הוא "באמת מצטער" על "ההתנהגות הבלתי נסלחת", הוא מעולם לא הזכיר את שמה של האקסית, איתה ניהל מערכת יחסים למעלה מעשור.

"ההצהרה האחרונה של קומבס היא יותר על עצמו מאשר על האנשים הרבים בהם הוא פגע", אמרה מרדית' פירטוג, שותפה במשרד עורכי הדין שמייצג את ונטורה.

"כשקאסי ועוד כמה נשים התייצבו" במשטרה והתלוננו עליו, קומבס "הכחיש הכל וטען שהן בסה"כ מחפשות כסף", הסבירה עורכת הדין. "העובדה שהוא נאלץ 'להתנצל' רק ברגע שההכחשות שלו הוכחו כשקרים, מראה על האייוש הפתטי שלו".

בהתנצלות הפומבית של פאף דדי, הראפר הסביר ש"כל כך קשה להרהר בזמנים האפלים ביותר בחייך, אבל לפעמים חייב לעשות את זה". הוא טען כי באותה תקרית ב-2016, הוא היה מחוק לחלוטין ובמקום הנמוך ביותר בחייו, ואמר: "ההתנהגות שלי בסרטון היא בלתי נסלחת. אני לוקח אחריות מלאה על הפעולות שלי. אני נגעל. נגעלתי אז כשעשיתי את זה ואני נגעל עכשיו".

קומבס טען כי זמן קצר לאחר שתקף את קאסי, הוא "חיפש עזרה מקצועית" והחל ללכת "לטיפול וגמילה" באופן קבוע. "אני כל כך מצטער, אבל אני מחוייב ללהיות אדם טוב יותר בכל יום".

YOU MIGHT ALSO LIKE