בראד פיט ובת הזוג הצעירה בטיול בוקר רומנטי בסנטה ברברה
עם כוס קפה ביד וכלב פרוותי בצד, השחקן בן ה-60 ומעצבת התכשיטים בת ה-34 צעדו לאורך החוף – ונראו מנהלים שיחה עמוקה, ואז גם סיפקו רגע חמוד ואינטימי

בראד פיט וזוגתו אינס דה רמון, תועדו בטיול בוקר רומנטי ביום חמישי כאשר צעדו לאורך החוף בסנטה ברברה, קליפורניה.

כוכב 'מועדון קרב' בן ה-60 ומעצבת התכשיטים בת ה-34, שניהם לבושים בלבן, החזיקו בכוס קפה וצעדו לצד כלב חום-לבן חמוד ביותר.

(צילום: BACKGRID)

הבעת הפנים של השניים העידה על כך שהם נמצאים בשיחה עמוקה, אבל בקטע אחר שנתפס במצלמה נראה רגע אינטימי יותר, כאשר פיט כרך את זרועו סביב כתפיה של זוגתו הצעירה.

בן ה-60 בלוק אבהי ונינוח, עם מכנסיים מתרחבים בצבע קרם וחולצת טריקו לבנה, מכופתרת על גבי טי-שירט לבנה. כדי להשלים את המראה הנקי, פיט לבש סניקרס לבנות ומשקפי שמש עם מסגרת צהבהבה.

דה רמון, סגנית הנשיא של חברת התכשיטים Anita Ko, לבשה שמלה לבנה ארוכה עם שסע שחושף את הרגליים החטובות, כמו גם נעליים וגרביים לבנות – אך שלא כמו בן זוגה, בת ה-34 שברה את המראה עם אפוד ירוק.

(צילום: BACKGRID)

פיט ודה רמון נראו לראשונה בציבור בספטמבר 2022, אחרי שכבר יצאו בחשאי במשך כמה חודשים. בפברואר האחרון, דווח כי השניים עברו לגור ביחד, ומקורב לדה רמון אמר כי הם "חזקים ביחד, והיא מאושרת מתמיד".

מקור אחר אמר לאתרי הרכילות כי בראד "מצא שוב את הניצוץ שלו" והוסיף: "זו המערכת היחסים הראשונה שלו, והוא לא יכול להיות מאושר יותר", זאת בהתייחס לגירושים מאנג'לינה ג'ולי בשנת 2016.

YOU MIGHT ALSO LIKE