"ספילברג עוזר לביים את הקמפיין של ביידן"
על פי הדיווחים, במאי הקולנוע המפורסם מסייע לנשיא ארה"ב להעביר את המסר שלו במהלך הקמפיין למען בחירתו מחדש

סטיבן ספילברג, אחד מבמאי הקולנוע הידועים ביותר בהוליווד, גויס כדי לסייע לנשיא ארה"ב ג'ו ביידן במסע הבחירות מחדש שלו ולספק סיוע אסטרטגי לוועידה הלאומית הדמוקרטית (DNC) שאמורה להתקיים בין ה-19 ל-22 באוגוסט בשיקגו, כך דיווחה רשת NBC ביום שישי.

לפי הדיווח, ספילברג, תומך ותיק בביידן, השתתף באופן פעיל בפגישות עם מארגני אירועי הוועידה שבמסגרתה יותר מ-5,000 נציגים מ-50 מדינות בארה"ב יבחרו רשמית את המועמד לנשיאות מטעם המפלגה הדמוקרטית.

על פי הדיווחים, יוצר הסרטים הציע תובנות לגבי הדרך הטובה ביותר "לתקשר את ההצלחות של הנשיא ואת החזון שלו לגבי המדינה" לנציגים ולצופים.

הדברים באים על רקע ניסיונו של ביידן להתמודד מחדש, שוב כב-2020 מול יריבו הרפובליקני, הנשיא לשעבר דונלד טראמפ בנובמבר 2024.


"סטיבן רוצה להיות מועיל ככל האפשר לנשיא", אמר מקורב, "הוא מאמין שזו אחת הבחירות החשובות בתולדות האומה".

ספילברג הוכיח את עצמו כגורם המסור לביידן לאחר שהופיע באירוע גיוס כספים בדצמבר אשתקד, אותו אירח חברו ושותפו העסקי לשעבר ג'פרי קצנברג.

הבמאי המפורסם, לעומת זאת, לא מתכוון להפיק סרט מיוחד של אירועי הוועידה כפי שעשה עבור ג'ון קרי ב-2004 וברק אובמה ב-2008.

בינתיים הקמפיין של ביידן נמצא במשא ומתן נפרד עם הנשיא לשעבר אובמה לגבי הופעה באירוע גיוס תרומות בלוס אנג'לס שעל פי הדיווחים יארח ג'ורג' קלוני במהלך חודש יוני.

אירוע קודם עטור כוכבים בעיר ניו יורק בחודש שעבר, שבו השתתפו אובמה וביל קלינטון, גייס יותר מ-25 מיליון דולר בערב אחד.

ביידן מפגר כעת אחרי יריבו הרפובליקני, על פי סקר לאומי חדש שפרסמה רשת CNN ביום ראשון.

התמיכה בטראמפ עומדת באופן קבוע על כ-49%, בעוד ביידן מחזיק בכ-43%, ירידה של שתי נקודות האחוז מאז ינואר, אז כ-45% מהאמריקאים אמרו כי הם מוכנים להצביע לנשיא הנוכחי.

YOU MIGHT ALSO LIKE