לוס אנג'לס: כ-15 פצועים בתאונת רכבת ב'יוניברסל סיטי'
הרשויות חוקרות מה הוביל לתאונה החריגה בפארק השעשועים הממוקם בהוליווד אמש במהלך שעות הערב המאוחרות כאשר אחד הקרונות החשמליים חווה כשל-בלמים

15 בני אדם נפצעו במוצאי שבת לאחר שהתרסקו בתוך רכבת חשמלית הממוקמת בשטח אולפני יוניברסל שבהוליווד.

הדיווחים אודות ההתרסקות ב'יוניברסל סיטי' הגיעו בסביבות השעה 21:00 בערב מבלוק 3900 שעל שדרות לנקרסהיים.

"ההתנגשות גרמה למספר בני אדם ליפול מקרון הרכבת", מסרו רשויות ההצלה אשר בסיוע של מחלקת כיבוי האש של מחוז לוס אנג'לס העבירו כ-15 בני אדם לבתי חולים מקומיים.



תמונות של רחפן ערוץ FOX11 מעל הזירה הראו את הצוותים מטפלים במספר פצועים השרועים על הקרקע, ואת החשמלית הריקה עומדת בלא ניע בקרבת מקום.

"הקרון האחרון פגע במסילה אשר נסעה במורד הגבעה של אזור מבנה החניה", מסרה סגנית השריף של מחוז לוס אנג'לס מריה אבאל לעיתון ה'לוס אנג'לס טיימס'.

"הייתה סוג של בעיה עם הבלמים", הוסיפה אבאל אך סייגה את הדברים בכך ש"אנחנו לא בדיוק יודעים עדיין מדוע". בתוך כך, סיבת ההתרסקות עדיין נחקרת על ידי סיירת הכבישים המהירים של קליפורניה (ה-CHP).

"אנחנו פועלים כדי לתמוך ולסייע לאורחינו ולהבין את הנסיבות שהובילו לתאונה", מסר דובר של אולפני יוניברסל בהוליווד אודות התאונה שהובילה לפגיעה אנושה באחד המבקרים.

סיור הרכבת החשמלית מהווה אטרקציה פופולרית בפארק השעשועים 'יוניברסל סיטי'.

הוא כולל הצצה בת שעה אל מאחורי הקלעים של האתרים בהם צולמו כמה מתוכניות הטלוויזיה, הסרטים וההפקות הקולנועיות המפורסמות ביותר בתולדות הוליווד.

YOU MIGHT ALSO LIKE