אילהאן עומאר מלאה בגאווה: בתה בת ה-21 נעצרה בהפגנה אנטי-ישראלית
נראה שהתפוח לא נפל רחוק מהעץ, שכן הבת של הנציגה הפרוגרסיבית שונאת ישראל הייתה אחת מיותר ממאה המפגינים שנעצרו באוניברסיטת קולומביה

הבת של הנציגה הפרוגרסיבית אילהאן עומאר נעצרה במהלך הפגנה נגד ישראל שנערכה באוניברסיטת קולומביה שבניו יורק – וגרמה לאמא שלה גאווה רבה.

חברת הקונגרס מה'סקווד' הידועה בדעותיה האנטי-ישראליות ואף אנטי-אמריקאיות, כתבה בחשבון ה-X שלה, טוויטר לשעבר, כי היא "מאוד גאה" בבתה יסרה הירשי בת ה-21.

עומאר פירטה את ההיסטוריה האקטיביסטית של הבת שלה, שכאמור הגיעה לשיא ביום חמישי האחרון אחרי שהייתה אחת מכמאה המפגינים שנעצרו במהלך מחאה אנטי-ישראלית באוניברסיטת קולומביה, ואחרי שהושעתה ממכללת ברנדר.

"היא תמיד מובילה באומץ ובחמלה, החל מגיל 15 שארגנה טיול בית ספר כלל מדינתי לרגל יום השנה ה-20 לקולומביין, בגיל 16 הובילה את עצרת נוער על משבר האקלים הגדולה ביותר בקפיטול, ועכשיו היא דוחפת את בית הספר שלה לעמוד נגד רצח עם", כתבה האמא בת ה-41.

"עמידה ודחיפה לשינוי של מה שאת לא יכולה לסבול, היא הסיבה שיש לנו כמדינה את הזכות המעוגנת בחוק לנאום, להתכנס ולהפגין", הוסיפה עומאר.

כאמור, הירסי היא אחת יותר מ-100 אנשים שנעצרו על ידי משטרת ניו יורק בגין הסגת גבול, לאחר שקבוצת מפגינים אנטי-ישראלים הקימו מאהל בקמפוס אונ' קולומביה. לפני כן, בת ה-21 חשפה כי היא הושעתה ממכללת ברנרד, המזוהה עם קולומביה, בשל מעורבותה במחאה.

המעצר ההמוני לא הרתיע אף המפגינים הפרו-פלסטינים, ופחות מיממה לאחר מכן סטודנטים רבים הגיעו והקימו מחדש את מאהל המחאה הנאטי-ישראלי.

YOU MIGHT ALSO LIKE