שחקנית הפורנו היהודייה מתגרשת – ונראה שזה הולך להיות מכוער מאוד
ג'נה ג'יימסון בת ה-50, לשעבר כוכבת סרטי מבוגרים, נמצאת בהליך גירושים מזוגתה ג'סי לולס, איתה התחתנה לפני פחות משנה. וכמובן שזה לא הולך להיות דיסקרטי

הגירושים של ג'נה ג'יימסון, שחקנית פורנו לשעבר שנחשבה לאחת המפורסמות בעולם – שהתגיירה לפני כעשור, מבת זוגה ג'סי לולס, איתה התחתנה לפני פחות משנה, מתחילים מכוער מאוד.

הסאגה החלה כאשר לולס בת ה-41 החליטה להוציא את הכביסה המלוכלכת ולפרסם סרטון בטיקטוק בו היא מאשרת את השמועות על משבר עמוק ביחסים, וסיפרה כי השתיים מתגרשות – בגלל בעיות אלכוהול של ג'יימסון.

"אמרתי לה בתחילת מערכת היחסים שיש לי גבול ברור לגבי שתיית אלכוהול, וששתייה הובילה לכל כך הרבה בעיות בחייה ושלא אסבול את זה בכלל בשום פנים ואופן", סיפרה לולס.

אלא שאז, לטענתה של לולס, ג'יימסון הלכה בלעדיה לאירוע בשיקגו ושתתה אלכוהול – מה שגילתה בזכות תמונות שנשלחו אליה. "זו לא אשמתי, אבל כנראה שלא היו צריכים להיות לי ציפיות כה גבוהות", אמרה.

ג'יימסון בת ה-50 לא נשארה חייבת, ובראיון ל'דיילי מייל' עקצה את התנהגותה של לולס.

שחקנית הפורנו לשעבר אמרה שהיא מקווה "שכל מי שנאבק בהתמכרות או שמנסה להישאר פיכח, נמצא בסביבה תומכת, אמפתית ואוהבת", מכיוון שאנשים מכורים מגיבים טוב יותר ל"אמפתיה והבנה" מאשר ל"שפיטה, שיימינג וניסיון להטיף מוסר".

"להביע את האהבה ותמיכה ללא תנאי עשוי להיות אחד הדברים הטובים ביותר שאתם יכולים לעשות", המשיכה ג'יימסון. "תגרמו להם לדעת שאתם שם בשבילם, בין אם זה 10 ימים לפיכחות שלהם או 200".

כוכבת הסרטים למבוגרים לשעבר סיפרה בשנת 2018 על התמכרויות וההתמודדות איתן. היא אמרה שסמים עזרו לה להישאר רזה, והיא חששה מפיכחון שכן היא תעלה במשקל.

"הייתי מאוכזבת מעצמי. חששתי שלא אוכל לרדת במשקל אם אהיה פיכחת. כשהייתי עמוק בהתמכרות, היה לי קל להישאר רזה, כך שפיכחון ועודף משקל היו חדשים עבורי... אבל עשיתי את זה. בדרך ההבריאה. ואני יכולה להגיד שהחוסן המנטלי שלי הוא טוב".

YOU MIGHT ALSO LIKE