אחרי השמועות על גירושים: כך תועדו ג'סטין והיילי ביבר מבלים בפסטיבל קואצ'לה
כוכב הפופ ודוגמנית העל נדחסו בשורות הראשונות בפסטיבל המוזיקה בקליפורניה, והוכיחו למעריצים כי האהבה ביניהם עוד חזקה

סוף השבוע הראשון של פסטיבל המוזיקה הגדול קואצ'לה סיפק תיעודים רבים של המבלים הכי מפורסמים בארצות הברית.

ביניהם תועדו גם ג'סטין ביבר ואשתו היילי, נהנים בהופעה של הראפרית האמריקאית דוג'ה קאט – כאשר כל העיניים עליהם בעיקר בגלל שלפני כחודש וחצי הופצו שמועות על משבר גדול ביחסים.

(צילום: GC Images)

בסמוך לשורה הראשונה בהופעה, כוכב הפופ עמד כאשר דומנית העל מבית משפחת בולדווין עמדה לפניו, ובמהלך השיר Agora Hills היא הסתובבה לעברו והשניים שרו ביחד את המילים. הרגע החמוד שותף ברחבי הרשתות החברתיות וזכה למאות אלפי צפיות.

סרטון אחר שהפך ויראלי פורסם בחשבונו של ביבר עצמו, כאשר במהלך הופעה של לאנה דר ריי  הוא ליטף את ראשה של היילי ואז נשק לה על מצחה. התיעוד המיס את המעריצים, כולל את קים קרדשיאן – שהגיבה: "אני אוהבת אתכם".

אך לא מדובר בסתם עוד תיעוד של זוג מפורסם. בסוף חודש פברואר האחרון אביה של היילי, השחקן סטפן בולדווין, טען כי בתו ובעלה עומדים בפני גירושים וביקש מהציבור "להתפלל עבורם".

בן ה-57 כתב: "נוצרים, בבקשה, כשאתם חושבים על ג'סטין והיילי, הקדישו רגע של תפילה קטנה שתהיה להם חוכמה, הגנה ושהם יתקרבו לאלוהים... יש אתגרים מיוחדים שאנשים בעמדות גבוהות מתמודדים איתם, וגם האויב לא רוצה שהם יתקרבו לישו... לעתים קרובות, ללא קשר לדברים החומריים, הם מתמודדים עם לוחמה רוחנית אינטנסיבית שמבקשת להרוס את האמונה שלהם, הנישואים וחייהם בכלל".

ההכחשות לשמועות הללו הוצפו מיד, אבל המעריצים ממשיכים להתרפק על סרטונים חמודים של השניים שמוכיחים כי האהבה ביניהם עוד גדולה.

YOU MIGHT ALSO LIKE