ברקע הדרמה המשפטית עם בראד פיט: אנג'לינה ג'ולי חושפת קעקוע חדש
השחקנית קעקעה על הזרוע שלה צמד מילים שמשמעותן היא "תמיד תישאר טוב ונאמן לעצמך", זאת כשבועיים לאחר שפרסמה טענות קשות נגד הגרוש שלה

אנג'לינה ג'ולי הגיעה ביום חמישי האחרון להצגת הבכורה של המחזמר בברודווי אותו היא ביימה, וחשפה את הקעקוע החדש שלה.

במהלך הפרימיירה להצגה The Outsiders, לשם הגיעה עם בתה בת ה-15 ויויאן ג'ולי פיט, הכוכבת בת ה-48 לבשה שכמייה חומה-זהובה, וכאשר ידייה בצבצו החוצה היה ניתן לראות על הזרוע שלה כתובת קעקוע, שנראה כי בוצע ממש בימים האחרונים, שאומר: Stay Gold.

(צילום: GC Images)

מסתבר שהביטוי מתייחס למחזמר אותו ביימה לצד בתה ויויאן, כאשר במהלכו אחת הדמויות, ג'וני, אומר את המילים הללו לדמות אחרת, פוניבוי, כאשר הכוונה היא 'תישאר תמיד טוב ונאמן לעצמך'.

הקעקוע נעשה כשבועיים לאחר שהיא טענה על ידי עורכי דינה כי הגרוש שלה, בראד פיט, נהג להתעלל בה פיזית - הרבה אחרי תקרית המטוס המפורסמת משנת 2016, שהובילה אותה להתגרש ממנו.

ג'ולי היא לא היחידה שמתהדרת בקעקוע הקשור למחזמר. גם ג'סטין לוי, שהוא שכתב את סיפור המחזמר, שיתף לאחרונה בסטורי באינסטגרם שלו את הקעקוע החדש שגם כן אומר Stay Gold.

(צילום: GC Images)

הקעקוע החדש של השחקנית ממוקם ממש ליד כמה אחרים – כמו הספרות הרומיות והציטוט מהשיר של הסופר רודיארד קיפלינג, ולמעשה מצטרף לאוסף גדול של קעקועים על כל גופה.

על הגב שלה, למשל, יש מספר קעקועים בודהיסטים מסורתיים, שמוכיחים את הקשר העמוק שלה לדרום מזרח אסיה בכלל ולקמובדיה בפרט, החל מאימוץ ילד ועד ביום סרט בשם First They Kill My Father.

YOU MIGHT ALSO LIKE