האם יש לכם סיכוי? אלו הם שלושת המזלות השכיחים ביותר בקרב מיליארדרים
אחוז גבוה מהאנשים העשירים ביותר בעולם, חלקם נמצאים בראש הרשימה של 'פורבס' חולקים את אותו מזל אסטרולוגי. מה זה אומר עליכם?

האם המזל האסטרולוגי שלכם יכול לנבא את ההצלחה שלכם?

אתר בשם The Small Business Blog אסף וניתח את תאריכי הלידה של האנשים העשירים ביותר בעולם, ומצא ששליש מהם חולקים שלושה מזלות: מאזניים, דגים ושור.

כמובן שזה לא הסממן היחיד שמשותף למיליארדרים – ובטח לא תהיו מופתעים לקרוא ש-88 אחוזים הם גברים, 65% לבנים ו-90% מהם הם בני 50 ומעלה.

אבל 12 אחוזים מהמיליארדרים בעולם הם מזל מאזניים, כלומר נולדו בין ה-23 בספטמבר ל-22 באוקטובר. 

בין המיליארדרים הבולטים ביותר שהם בעלי מזל מאזניים: מעצב האופנה היהודי-אמריקאי ראלף לורן שהונו מוערך בכ-10 מיליארד דולר – מה שלא מכניס אותו לרשימת 100 האנשים העשירים בעולם, ובינתיים הוא במקום ה-293.

אבל גם אליסון וולטון היא בת למזל מאזניים, והונה מוערך בכ-72 מיליארד דולר והיא מוצבת במקום ה-21 ברשימה של פורבס, בין היתר בזכות היותה אחת מהיורשות של חברת 'וולמארט'. אמאנסיו אורטגה הספרדי, יו"ר קמעונאית האופנה אינדיטיקס (האחראית על זארה), מוערך בכמעט 110 מיליארד דולר, מה שאומר שהוא האיש ה-12 העשיר בעולם.

המזל השני הכי שכיח בקרב האנשים העשירים בעולם – הוא מזל דגים, עם 11% מהמיליארדרים שנולדו בין ה-19 בפברואר ל-20 במרץ.

את המקרה הקלאסי ביותר ניקח מראש רשימת האנשים העשירים בעולם – ברנר ארנו הצרפתי, שבשנים האחרונות מתחרה עם אילון מאסק על המקום הראשון.

ארנו, שהונו מוערך ב-216 מיליארד דולר, הוא מייסד ומנכ"ל LVHM, שהיא חברת מוצרי היוקרה הגדולה בעולם שמנהלת את לואי ויטון, טיפאני ושות', פנדי ועוד עשרות חברות אחרות.

מיליארדרים אחרים הם המייסד השותף של 'נייקי' פיל נייט, שהוא האיש ה-36 העשיר בעולם, או רופרט מרדוק האוסטרלי-אמריקאי, במקום ה-99, המוכר בעיקר מהיותו הבעלים של חברת המדיה 'ניוז 'ורפ' המנהלת מאות כלי תקשורת בעולם.

עוד עשרה אחוזים מהמיליארדרים – הם מזל שור, בין ה-20 באפריל ל-20 במאי.

במקום הרביעי ברשימת האנשים העשירים בעולם, עם 182 מיליארד דולר, נמצא מארק צוקרברג, שבעוד כמעט חודש הוא יחגוג 40, והוא כבר הספיק לקנות לעצמו מגה-יאכטה כמתנת יום הולדת מוקדמת.

גם ג'יימס דייסון הוא מזל שור, עם יותר מ-13 מיליארד דולר ובמקום ה-147 ברשימה היוקרתית של פורבס. הרבה לפניו, עם כמעט 27 מיליארד דולר, נמצאת סוזן קלטן שהיא האישה העשירה ביותר בגרמניה, בין היתר בזכות היותה הבעלים של BMW.

YOU MIGHT ALSO LIKE