האקסית של 50 סנט מאשימה אותו באונס והתעללות פיזית
אחרי שהוזכרה כאחת משלוש עובדות המין של פאף דדי בפרשה שמסעירה את הוליווד – הראפר 50 סנט דרש לקבל משמורת מלאה על הילד שלהם. בתגובה, היא יצאה למתקפה נגדו

האקסית של הראפר 50 סנט, דפני ג'וי, מאשימה אותו באונס והתעללות פיזית – זאת ימים לאחר ששמה הוזכר בפרשה המטרידה סביב פאף דדי כעובדת מין שלו, מה שגרם לראפר להגיש תביעה שמטרתה להשיג משמורת בלעדית על בנם.

בפוסט שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלהם, ג'וי טענה: "בואו נשים את הפוקוס על ההתנהגות המרושעת של אונס והתעללות פיזית בי. אתה כבר לא יכול לדכא אותי, והאלוהים שלי יטפל בך מעכשיו והלאה".

ג'וי, אמו של סייר בן ה-11, אמרה שהראפר בן ה-48 – ששמו האמיתי הוא קרטיס ג'יימס ג'קסון השלישי, "הרסה לחלוטין את התקווה שהייתה לי עבורך כאבא לשמור על המשפחה שלנו, זאת עם הטענות השקריות האחרונות שהעלתה נגדי".

הדוגמנית בת ה-37 תקפה את האקס שלה ועטנה שהוא ראה את בנם רק "10 פעמים במהלך שנתיים", על אף שהם גרו במרחק של מייל אחד ממנו בניו יורק.

בהצהרה לתקשורת, נציג של הראפר אמר כי "ההאשמות המטרידות במסמכי בית המשפט שהוגשו לאחרונה הקשורים לדפני ג'וי, חייבו אותי לנקוט בכל הפעולות המשפטיות הנדרשות כדי להגן על הבן שלי סייר".

"ההאשמות השקריות וחסרות הבסיס של ג'וי, בבירור מגיעות בתגובה לחלטה שלי לבקש משמורת בלעדית על בני. הבן שלי סייר הוא בראש סדר העדיפויות שלי, והשמירה עליו בסביבה בטוחה היא המטרה היחידה שלי בשלב זה", נמסר.

הסערה סביב המשמורת מגיעה לאחר ששמה של ג'וי עלה כאחת משלוש הנשים שהיו לכאורה עובדות מין עבור שון קומבס, המוכר עם שם הבמה שלו פאף דדי.

לפני כחודש, המפיק המוזיקלי רודני 'לי רוד' ג'וניס הגיש תביעה בטענה שקומבס הטריד אותו מינית, סימם אותו ואיים עליו – וטען כי הוא מפעיל רשת של סחר במין.

ג'וי ושתי נשים נוספות – הראפרית יאנג מיאמי ודוגמנית  האינסטגרם ג'ייד ראמי, הוזכרו בתביעה כשלוש הנשים עליו קומבס "התלהב" ששילם להן באופן חודשי עבור עבודות מין.

YOU MIGHT ALSO LIKE