"חזר לפלורידה": המטוס הפרטי של שון 'פ.דידי' קומבס נחת במיאמי לאחר הפשיטות על נכסיו, עורך דינו - "ציד מכשפות"
המטוס הפרטי השייך לשון "דידי" קומבס חזר לדרום פלורידה ביום רביעי, ימים לאחר שסוכנים פדרליים פשטו על האחוזות של איל המוזיקה במיאמי ביץ' ובלוס אנג'לס.

המטוס הפרטי השייך לשון "דידי" קומבס חזר לדרום פלורידה כאשר נחת בשדה התעופה הפרטי למנהלים 'מיאמי-אופה לוקה' מעט לפני שעות הצהריים.

על פי הדיווחים, המטוס חנה באיים הקריביים בזמן הפשיטות על בתיו שבלוס אנג'לס ובמיאמי ביץ'.

לפחות חמישה מקורות מקרב גורמי אכיפת חוק מסרו לרשת NBC כי הפשיטות המתואמות קשורות לחקירה מתמשכת בגין סחר במין נגד כוכב-העל.

סוכנים במשרד לביטחון המולדת נראו יוצאים מבתיו של דידי עם פריטים רבים, כולל קופסאות, טלפונים ומחשב נייד.

ביום רביעי, שני רכבי שטח שחורים שמרו על ביתו של בן ה-54 במיאמי ביץ' וניתן היה לראות את אחד השומרים לובש אפוד חסין כדורים כשהוא פותח מטריות במטרה לחסום את הנוף לצלמים.

ויק וויליאמס, סוכן מיוחד בדימוס במחלקה לביטחון המולדת (DHS), מסר כי מרכיבים ספציפיים מופעלים במקרה של חקירת סחר במין; "אנחנו יודעים שהחוקרים קיבלו מידע. המידע הזה הספיק כדי להשיג צו חיפוש חתום על ידי שופט", אמר וויליאמס שהוסיף, "ישנם שלושה מרכיבים לתיק סחר במין - והם כוח, הונאה או כפייה. חייב להיות אחד מהאלמנטים האלה. הפעם היחידה שלא זה כאשר מעורבים ילדים".

ביום שני בלילה, אחד המפיקים לשעבר של קומבס גם הגיש תביעה בטענה שהיה עד לסחר במין, הפצה ושימוש בסמים בלתי חוקיים, ואחזקת כלי נשק - הוא גם טוען שהותקף מינית על ידי קומבס וחבריו.

קומבס נחקר בעבר על רקע גל תביעות משפטיות העומדות כנגדו ביניהם גם אונס.

בינתיים, במהלך יום שלישי פרסם עורך דינו של הראפר הצהרה ארוכה המתייחסת לפשיטות על נכסיו - "אתמול, בוצע שימוש מופרז בכוח ברמת הצבא, כאשר צווי חיפוש בוצעו במעונותיו של מר קומבס", נכתב בהודעה.

"אין שום תירוץ להפגנת הכוח והעוינות המוגזמת שהפגינו הרשויות או לאופן שבו ילדים ועובדים במתחם טופלו". בהצהרה עוד נאמר כי קומבס לא נעצר אלא שוחח עם הרשויות ושיתף פעולה עם גורמי אכיפת החוק.

"למרות ספקולציות בתקשורת, לא מר קומבס ולא אף אחד מבני משפחתו לא נעצר ולא הוגבלה יכולתם לנוע בשום אופן", נכתב בהודעה.

"מארב חסר תקדים זה - יחד עם נוכחות תקשורתית מתואמת - מוביל לנמהרות לשפוט את מר קומבס. זהו לא יותר מאשר ציד מכשפות המבוסס על האשמות חסרות ערך שהועלו בתביעות אזרחיות".

"לא נמצא כל ממצא של אחריות פלילית או אזרחית בכל אחת מההאשמות הללו. מר קומבס חף מפשע וימשיך להילחם בכל יום לטיהור שמו".

YOU MIGHT ALSO LIKE