לוס אנג'לס: "הבת שלי נרצחה בביה"ס" - אמא טוענת כי בתה ספגה מכות כה קשות בשירותי התיכון עד שאיבדה את חייה
מגיפת האלימות הבית-ספרית הקיצונית השוטפת את תיכוני ארצות הברית אינה פוסחת על לוס אנג'לס, והמקרה המזעזע בו מצאה את מותה שיילי מג'יה מהווה רק עדות אחרונה לכך

נערה מתבגרת מקליפורניה מתה לאחר שהוכתה קשות בקטטה בתוך חדר שירותים של בית ספר תיכון בדרום לוס אנג'לס. הקטטה שנקלטה בעדשת המצלמה התרחשה מוקדם יותר החודש, כך טוענת אמה.

שיילי מג'יה, בת ה-16, סבלה מדימום מוחי קטלני שעל פי הדיווחים היה קשור לכמה תגרות קשות בהם הייתה מעורבת בבית הספר התיכון לאמנויות ידניות בלוס אנג'לס, כך לפי אמה המיוסרת, מריה חוארז. במהלך הקטטה הקטלנית ב-5 במרץ, נראה ראשה של מג'יה מוכה בעוצמה בתא שירותים לפני שהיא נפלה אל הרצפה.

הנערה התלוננה על כאבי ראש עזים אך המשיכה להשתתף בשיעורים כרגיל במשך מספר ימים. ארבעה ימים לאחר הקטטה, מג'יה השתתפה במסיבה בה התעלפה. חבר הבהיל אותה לבית החולים שם היא נותרה מחוסרת הכרה מאותו ערב ועד מותה שנקבע ב-15 במרץ.

הרופאים טוענים כי מג'יה סבלה מדימום קטלני כתוצאה מפגיעה מוחית. חוארז, אם חד הורית לשניים, טענה כי בתה שבה לעתים קרובות הביתה מכוסה בחבלות לאחר שנרשמה לבית הספר הציבורי שבדרום לוס אנג'לס לפני כשמונה חודשים. על פי החשד, האם המבולבלת צילמה תמונות ותיעדה את הפגיעות כדי לדווח עליהן לפקידי בית הספר ולמשטרה, אך לפי הדיווחים, תחינותיה לעזרה לא נשמעו. האם, עוזרת בית ומפרנסת יחידה למשפחתה, סיפרה כי למדה על התגרה שהתרחשה ב-5 במרץ רק לאחר מות בתה.

היא מאשימה את הטרגדיה בהנהלת בית הספר שהתעלמה ולא דיווחה על הסרטונים לגורמים רשמיים. "כולם יודעים שהבת שלי הוכתה בראשה, גם המורים", אמרה חוארז, "כולם ידעו".

סיבת מוות רשמית טרם נקבעה, והחקירה נמשכת, כאשר חלק מהחקירה יבחן טענות לפיהן מג'יה נפלה במדרגות.

"אני עצוב לדווח על מות אחת התלמידות שלנו מחוץ לשטח בית הספר. בשם כל קהילת בית הספר שלנו, אני רוצה להביע את תנחומיי העמוקים לאלה שהושפעו מאובדן זה, כולל משפחתה, חבריה ומוריה של התלמידה", אמר מנהל בית הספר התיכון לאמנויות יד אלחנדרו מסיאס בהצהרה.

GoFundMe נוצר עבור חוארז כדי לעזור לשלם עבור הלווית בתה.

הקטטה של מג'יה התרחשה ימים לפני שנערה אחרת בת ה-16, קיילי גיין, נפצעה באורח קשה במהלך קטטה בתיכון בסנט לואיס.

ראשה של גיין הוכה שוב ושוב על המדרכה בהתקפה שאירעה ב-8 במרץ ליד בית הספר התיכון הייזלווד איסט.

היא סבלה משבר בגולגולת, וכתוצאה מכך נפיחות מדימום מוחי מסכן חיים, ומאז לא שבה להכרתה.

YOU MIGHT ALSO LIKE