"ניהל רשת סחר במין והתעלל בקורבנות": סוכנים פדרליים פשטו על נכסי היוקרה של שון קומבס (פ.דידי) ב-LA ומיאמי
אחד מאייקוני התרבות המוסיקלית בת זמננו באמריקה נחקר בחשד להתעללות מינית, סחר במין, מעשים מגונים, וניצול - עתה הסוכנים הפדרליים פשטו על נכסיו במטרה לאסוף ראיות ולקדם את החקירה

סוכנים פדרליים פשטו על מספר בתים שבבעלות איל ההיפ-הופ שון קומבס בלוס אנג'לס ובמיאמי, כך דיווחה מוקדם יותר הערב רשת NBC News.

סוכני המחלקה לביטחון המולדת הורשו לחפש בנכסים בסיוע צווים שהונפקו בבית המשפט הפדרלי במנהטן, וזאת חודשים לאחר סדרת תביעות משפטיות שבהן הואשם קומבס בהתנהגות מינית חמורה.

מקור פנימי סיפר ל-NBC כי שלוש נשים וגבר אחד תושאלו בניו יורק בקשר לחקירה הכוללת סחר במין, תקיפה מינית, שידול והפצה של סמים בלתי חוקיים וכלי נשק הקשורים לבן ה-54 שמכונה גם "דידי", "פאף דדי" ו"פ. דידי".

"מוקדם יותר היום, חקירת מחלקת ביטחון המולדת (HSI) של ניו יורק הובילה לביצוע פעולות אכיפת חוק כחלק מחקירה מתמשכת, בסיוע מה-HSI שבלוס אנג'לס ובמיאמי ושותפינו המקומיים בשירותי אכיפת החוק", נמסר מהסוכנות.

בנג'מין ברפמן, עורך דין המייצג את קומבס, לא הגיב מיד לבקשת תגובה אך קומבס מכחיש את ההאשמות.

הפשיטות מגיעות כחודש לאחר שמפיק מוזיקלי בשם רודני "לי רוד ג'ונס" הגיש תביעה לבית המשפט הפדרלי במנהטן בטענה שקומבס הטריד אותו מינית, סימם אותו, ואיים עליו בזמן שחי לצידו. טיירון בלקבורן, עורך דינו של ג'ונס, ושתי נשים אחרות שתבעו את קומבס אמרו: "אנו יכולים להעריך את הפשיטות של היום על ידי הממשל הפדרלי - עם זאת, האירועים של היום לא ימנעו או יזרזו את ההמתנה של לקוחותיי. נדרשות פעולות עתידיות למען צדק והגעה לפתרון".

במקביל, קומבס נתבע בבית המשפט הפדרלי במנהטן על ידי זמרת בשם קאסי ונטורה.

בתביעה של קאסי נאמר כי בשנת 2005, כשהייתה בת 19, קומבס פיתה אותה למערכת יחסים מקצועית על ידי החתמתה בלייבל שלו, Bad Boy Records, ותוך מספר שנים הוביל אותה למערכת יחסים מינית במסגרתה חשף אותה "לאורח חיים הכולל שימוש מופרז באלכוהול וסמים, תוך דרישה לרכוש מרשמים לא חוקיים כדי לספק את ההתמכרויות שלו".

בתביעה נטען עוד שקומבס אנס את קאסי בביתה לאחר שניסתה לעזוב אותו, ו'פוצץ' מכונית של גבר אחר לאחר שנודע לו על העניין הרומנטי שגילה בה.

לעתים קרובות גם היכה ובעט בה. לבסוף, קאסי וקומבס הסכימו ליישב את תביעתה בתמורה לתשלום סכום לא ידוע מחוץ לכותלי בית המשפט - וזאת יום אחד בלבד לאחר שהגישה את התביעה.

אך לאחר ההסדר הזה, שתי נשים אחרות, ליזה גרדנר וג'ואי דיקרסון-ניל, הגישו תביעות משפטיות משלהן בגין תקיפה מינית.

אישה רביעית, שזוהתה כג'יין דו, תבעה את קומבס אף היא, בחודש דצמבר, והאשימה אותו בכך שאנס אותה כחלק מאונס קבוצתי שבוצע לפני כשני עשורים, כאשר הייתה בת 17, זאת לצד הנשיא לשעבר של חברת התקליטים שלו, ואדם נוסף.

אכן נראה כי הטבעת הפלילית הולכת ומתהדקת עתה סביב אחד האנשים העשירים והחזקים בתעשיית המוסיקה האמריקאית אשר עשוי לבלות עשרות שנים מאחורי סורג ובריח.

YOU MIGHT ALSO LIKE