"שילמתי 8 דולר לארוחת ביג-מק לפני שבועיים, עכשיו זה 12!?" נופשי הספרינג-ברייק נגד ביידן
מה שהפך להיות מכונה בחוגים שמרנים ורפובליקנים "הביידנפלציה", מטריד לא רק את מנוחת אלא שצריכים לשלם את החשבונות, אלא גם את ילדיהם אשר בקולג', כן אפילו בעודם נופשים בחופי פלורידה הפסטורליים...

רשת פוקס ניוז הגיעה השבוע לחופי פורט לודרדייל כדי לסקר באופן לא רשמי את מצב הרוח של חוגגי חופשת האביב מקרב בני דור ה-Z שנאלצו להצפין לפורט לודרדייל לאחר שמיאמי ביץ' הטילה מגבלות משמעותיות על הנופשים.

אחת השאלות שנשאלו הצעירים ההוללים היא מה הם חושבים על הכלכלה המדשדשת של הנשיא ג'ו ביידן ועל הבחירות ההולכות וקרבות.

בעוד שרובם עסקו יותר במסיבות ובחגיגות על החוף, חלקם נתנו תגובות מעניינות על מצב העולם, כאשר רבים התייחסו לעלות הסחורות ההולכת וגדלה ככל שהאינפלציה עלתה תחת ביידן.

בעוד אחרים התקשו לזכור מיהי סגנית הנשיא, ולמנות אי אלו הישגים של ביידן - נתפסו בעדשת המצלמה גם כמה רגעים משעשעים.

(FOX NEWS)

צפו בקטע קצר למטה, שבו חוגג אחד קונן על עליית מחירה של ארוחת ביג מק ממקדונלד'ס ב-4 דולר, עלייה של 50%.

גם בחלק השני של הכתבה לא התלהבו הנשאלים מביצועי הנשיא:

אחת הסיבות לכך היא כנראה העלייה במחירי השכירות, המזון, הדלק, השינוע, התחבורה, המשכנתאות, וזאת על רקע משבר הגבול הדרומי הממשיך להדאיג את מרבית האזרחים האמריקאים והמייצר עומסים נוספים על הכלכלה, תוך שמספרי הפשיעה והאלימות בערים האמריקאיות עדיין לא נמצאים תחת שליטה.

בתוך כך, אפשר להתנחם בכך שהבורסה האמריקאית במצב טוב, ולגבי אלה הסבורים ברצינות כי הביטקוין נוצר בפנטגון או על ידי סוכנות הפיתוח המיוחדת של משרד ההגנה האמריקאי DARPA (וזו אכן השערה לגיטימית), אולי אפשר גם לברך על הצלחתו המטאורית של המטבע הדיגיטלי שלא מעט מבני הדור הצעיר כבר התרגלו למחירו הגבוה.

YOU MIGHT ALSO LIKE