דירוג הערים המאושרות באמריקה: קליפורניה מובילה את הדירוג
קליפורניה אמנם חווה תקופה מאתגרת באחרונה, אך מבחינת איכות חיים נראה כי לגולדן סטייט עדיין 'יש מה למכור' - ולראיה, המקום הראשון ועוד מספר מקומות גבוהים בדירוג האושר האמריקאי

אחת מערי צפון קליפורניה זכתה בתואר העיר המאושרת ביותר באמריקה והצטרפה לשש ערים אחרות מהגולדן סטייט שהגיעו לטופ 20 במחקר חדש של 'WalletHub' הסוקר את הערים המאושרות בארצות הברית.

"פרימונט, קליפורניה היא העיר המאושרת ביותר באמריקה, וגורם אחד שתורם לכך היא העובדה שלעיר יש את הנתח הגבוה ביותר של משקי בית עם הכנסה העולה מעל 75,000 דולרים לאדם, כמעט 80%", כך לפי האנליסטית קסנדרה האפה.

עם זאת, כסף כידוע לא יכול לקנות אושר, שכן קחו בחשבון את העובדה שארה"ב היא אחת המדינות העשירות ביותר בתבל (כולל על בסיס יחס אוכלוסין לעושר), אך מדורגת רק במקום ה-15 בדו"ח האושר העולמי.

"לפרמונט גם יש את שיעור הפרידות והגירושים הנמוך ביותר במדינה ואת השיעור הנמוך ביותר של מבוגרים שדיווחו על 14 ימים או יותר שחשו לא בריאים נפשית בחודש האחרון", אמרה האפה.

המיקום הגיאוגרפי גם משחק תפקיד בכמה אנו חשים בהירים או קודרים.

במשך שנים חוקרים ניסו לפצח את 'מדע האושר' ומצאו שמרכיביו העיקריים כוללים מצב נפשי חיובי, גוף בריא, קשרים חברתיים חזקים, שביעות רצון בעבודה ורווחה כלכלית - אך גם למזג האוויר ישנו פקטור בדבר.

WalletHub התבסס על הממצאים השונים של מחקר העוסק בפסיכולוגיה חיובית כדי לקבוע באיזו מבין יותר מ-180 הערים הגדולות בארה"ב אפשר למצוא את האנשים המאושרים ביותר בארצות הברית.

החוקרים בחנו כל עיר בהתבסס על 29 אינדיקטורים שונים המודדים אושר, החל משיעור הדיכאון ועד שיעור צמיחת ההכנסה ושעות הפנאי הממוצעות ליום.

הנה רשימת 20 הערים המאושרות ביותר באמריקה:

פרמונט, קליפורניה
אוברלנד פארק, קנזס
סן חוזה, קליפורניה
מדיסון, ויסקונסין
אירווין, קליפורניה
הונולולו, הוואי
סן פרנסיסקו, קליפורניה
פרל סיטי, הוואי
קולומביה, מרילנד
סקוטסדייל, אריזונה
סיו פולס, דרום דקוטה
הנטינגטון ביץ', קליפורניה
מיניאפוליס, מינסוטה
גרדן גרוב, קליפורניה
סן דייגו, קליפורניה
פארגו, צפון דקוטה
פורטלנד, מיין
סיאטל, וושינגטון
לינקולן, ניו יורק
ביסמרק, דרום דקוטה.

עיינו ברשימה המלאה עם הדירוג המפורט כאן כדי למצוא את העיר שלכם.

ובמידה ואתם מעוניינים לגלות אילו מדינות הכי מאושרות בארצות הברית - שווה לכם להציץ כאן.

YOU MIGHT ALSO LIKE