כוכב ברצלונה לשעבר דני אלבס הורשע באונס
4.5 שנות מאסר נגזרו על הכדורגלן הברזילאי, לאחר שהורשע כי בשנת 2022 הוא אנס אישה בשירותי מועדון לילה בברצלונה. עורכת דינו מבטיחה שתערער: "הוא חף מפשע"

כדורגלן העבר הברזילאי דני אלבס, ששיחקן במשך שנים בברצלונה, הורשע באונס של אישה ונידון ל-4.5 שנות מאסר – גזר דין עליו הוא יערער.

בית המשפט העליון במחוז קטלוניה בספרד, הרשיע את אלבס בן ה-40 בכך שבשנת 2022 הוא אנס אישה בשירותים של מועדון לילה בברצלונה.

(צילום: AFP)

אחרי יותר משנה שנכלא, במהלכה אלבס שינה שוב ושוב את עדותו, בית המשפט הורה לכוכב ברצלונה לשלם לקורבן 150,000 אירו. כמו כן, לאחר סיום תקופת המעצר, אלבס יהיה על תנאי במשך חמש שנים.

"במשפט הוכח כי הקורבן לא הסכימה, וכי יש ראיות, בנוסף לעדותה של התובעת, בכך שהתבצע אונס", נכתב בהודעת בית המשפט, שציין כי הקורבן סבלה מפציעה בברך לאחר שאלבס דחף אותה לרצפה.

על פי הדיווחים, אלבס יוכל בקרוב לבקש חופשות לתקופות קצרות מהכלא הנמצא ליד ברצלונה, שם הוא מוחזק אחרי שריצה כבר רבע מהעונש.

התובע ביקש עונש מאסר של תשע שנים, בעוד שהקורבן רצתה 12 שנים. אבל בית המשפט התפשר על 4.5 שנים בשל העובדה שאלבס שילם לקורבן את סכום הפיצוי ללא קשר לתוצאות המשפט.

(צילום: AFP)

עורכת הדין של הקורבן, אסתר גרסיה, העלתה את השאלה האם זה הוגן שנאשמים בעלי הון יוכלו לשלם עבור עונש קל יותר. אבל עדיין, היא סיפרה כי הלקוחה שלה הייתה מרוצה מכך שאלבס נמצא אשם: "בסופו של דבר, הם האמינו לי", אמרה.

מנגד, עורכת הדין של אלבס, אינס גווארדיולה, הבטיחה לערער: "אני עדיין מאמינה שאלבס חף מפשע".

כזכור, אלבס נעצר בינואר אשתקד ומאז ישב בכלא. על פי הדיווחים, הוא שינה את גרסתו מספר פעמים. תחילה הוא הכחיש שהכיר את האישה, אחר כך אמר שהיא ביצעה בו מין אוראלי בלבד ולבסוף הודה שהם קיימו יחסי מין מלאים – אבל בהסכמה.

YOU MIGHT ALSO LIKE