צפו: ד"ר פיל מסביר את טירוף חוקי "הטיפול מאשש המגדר" לקטינים בלא הסכמת הורים
'הפסיכולוג של אמריקה' התראיין בפודקאסט המפורסם בעולם ושוחח עם ג'ו רוגן על המגמה המטרידה של בתי ספר אשר בשם המדינה מפקיעים מההורים את זכות ההשפעה הבסיסית על גורל ועתיד ילדיהם בנושאים המהותיים ביותר להתפתחותם התקינה

אין להכחיש את המאמץ הממסדי העצום בשנים האחרונות לנרמל את האידיאולוגיה הטרנסית ברחבי העולם המערבי.

מיליארדי דולרים מתומכי תאגידים וארגונים לא ממשלתיים זורמים לתוך נחיל של תוכניות שדוחפות את תיאוריית הזרימה המגדרית ושורה של ממשלות מנסות להגדיר את התנועה הטרנסית כמוגנת בחוק - זה כולל הפיכה ל"פשע שנאה" את הטלת הספק בתקפותם של מושגים טרנסיים.

נדבך חיוני באג'נדת הנורמליזציה הוא ההכוונה של ילדים, אף בגיל הגן, באמצעות תעמולה, ואולי המרכיב החשוב בעשייה זו הוא מנגנון החינוך הציבורי.

יש הטוענים אף כי ללא המעורבות האקטיבית של בתי ספר בשליטה ממשלתית ואיגודי המורים, כנראה שהטרנד הטרנסי לא היה קיים כלל וכלל.

בתחילה, התגובה של רוב ההורים הייתה הלם, ואחריו הגיע כעס ומהלך הולך וגובר לדרישת הסברים.

אך במקום להתייחס לחששותיהם של ההורים בצורה סבירה, היו גורמים בשמאל הקיצוני שביקשו להסיר את זכות ההורים לנהל דיון באמצעות חקיקה.

עד לפני זמן לא רב, אג'נדה זו נדחתה כ"תיאוריית קונספירציה" על ידי ארגוני חינוך ועל ידי התקשורת הארגונית.

כיום, הגופים מודים בה בגלוי, ובמדינות כחולות כמו וושינגטון, כבר קיימים חוקים המאפשרים ניתוחי שינוי מין לקטינים ללא הסכמת הורים.

גם הדמוקרטים באילינוי מנסים להעביר חוק שיהפוך זאת לבלתי חוקי להתערב בטיפולי שינוי מין או בהפלות לילדים.

בקנדה, אותם חוקים מיושמים בקנה מידה לאומי. האסטרטגיה פועלת במסווה של "זכויות ילדים ובטיחותם" תוך הפרדת הורים מילדים והענקת שליטה למדינה על הטיפול הפסיכולוגי והפיזי של הילדים.

במילים אחרות, השחתת גוף הילדים מתבססת כציווי פוליטי ומתייחסים להורים המודאגים כאל אויב.

עתה, בראיון שנערך לאחרונה עם ג'ו רוגן, הפסיכולוג ומנחה הטוק-שואו המפורסם ד"ר פיל, מסביר את דעתו על המצב הקיים ועל הטירוף של התערבות ממשלתית בענייני הורים וילדים מסורתיים.

רק לפני עשר שנים, דיון על נושא שכזה בכלל לא היה מתקבל על הדעת - כיום, למרבה הצער, זה פשוט הפך לאמיתי מדי.

עם אפס ראיות מדעיות תומכות, התנועה הטרנסית מבקשת ליצור רציונליזציה של בידוד חוקי בין ילדים למשפחותיהם בשם "טיפול מאשש מגדר".

וכפי שד"ר פיל וג'ו רוגן מציינים, ברגע שהילדים מבודדים, הם הופכים פגיעים, ויכולים להשתכנע כמעט בכל דבר.

ההבטחה להרגיש "מיוחד" ומקובל על הקולקטיב מפתה ילדים רבים; שכן לחץ חברתי הוא דבר אמיתי למדי בגילאים הצעירים.

הדבר היחיד שמפריע לקטינים לקבל לא אחת החלטות איומות והרות גורל הוא החוכמה, הניסיון, והאהבה של ההורים שעכשיו נדחקים לשוליים יותר ויותר על ידי רשויות המדינה.

YOU MIGHT ALSO LIKE