חורף 2024 לקראת סיום וסופה משמעותית בדרך לצפון המזרחי
הרשויות בכל צפון מזרח ארה"ב וגם בחלקים מהמערב התיכון נמצאות בכוננות לקראת מערכת חורפית שתעשה דרכה מן המערב אל המזרח ותתחזק באזור ניו אינגלנד לקראת סוף השבוע

המערכת החורפית הבאה שתשפיע על הצפון-המזרחי מתגבשת במהירות מעל עמק אוהיו ותנוע לאורך החצי המזרחי של ארה"ב עד סוף השבוע, כך לפי דיווחים.

מערכת זו, לא תייצר גשם או שלגים בכמות רבה במיוחד אך היא כן צפויה להוות מטרד עבור מיליונים מכיוון שהגשמים שירדו במהלך יום חמישי ושישי צפויים להיות מרובים מהרגיל.

"אותה מערכת בדיוק שמשפיעה על קליפורניה, תמשיך להתפתח תוך כדי שהיא עוברת מזרחה", אמרה המטאורולוגית של 'פוקס', קנדל סמית'.

ביום חמישי, אזור הלחץ הנמוך המתפתח יתחיל לגלוש מזרחה על פני לב ארה"ב ואל אזור המערב התיכון העליון (מינסוטה, ויסקונסין, מישגן).

בעוד שצפויים גשמים לאורך הנתיב של המערכת המאופיינים בלחץ נמוך, כמויות המשקעים יישארו קלות באופן יחסי עם בערך 1 אינץ' או פחות ברוב המקומות - כמו כן, המחסור באוויר קר יגביל את פוטנציאל השלגים באזור זה.

עד יום שישי בבוקר, המערכת תתמתח על פני כמעט כל החוף המזרחי כולל פנסילבניה כאשר חזית קרה תייצר הגברת ממטרים בשילוב סופות רעמים בדרך לאוקיינוס האטלנטי.

כאמור, המחסור באוויר קר יהפוך את הצינה לאירוע המאופיין בגשמים ממוקדים, למעט בצפון ניו אינגלנד, שם נראה כי אכן שלגים בגובה של 1 עד 4 אינצ' ייווצרו במיוחד באזורים הגבוהים.

"האזור הזה החווה לחץ נמוך שלא הולך לחולל שלגים רבים, אפילו כשהוא עובר אל הצפון המזרחי", הדגיש המטאורולוג סטיבן מורגן.

החורף לא נרשמו משקעים משמעותיים בצפון-המזרחי של ארה"ב כבשנים קודמות ונראה כי כמות השלגים והממטרים באזור עד בוא חודש מרץ תהיה נמוכה בהשוואה לשנים עברו.

בינתיים, אם אתם מתגוררים בצפון המזרחי, במערב התיכון, או אפילו באזור החוף האטלנטי המרכזי, אל תשכחו לסוע בזהירות ולנצל את ההזדמנות כדי לשטוף את הרכב מהמלחים שמפזרים רשויות התחבורה בדרכים.

המלחים הללו בשילוב עם הקור המאפיין את תקופה זו של השנה, עלולים לגרום לשלדת הרכב ולתחתיתו להחליד ברבות הזמן בלא טיפול מתאים.

YOU MIGHT ALSO LIKE