נטלי פורטמן על הדיווחים כי בעלה בגד בה: "זה נורא"
בכתבת שער למגזין 'ואניטי פייר', השחקנית הישראלית-הוליוודית התייחסה לשמועות שרצות כבר שנה, לפיהן בעלה – הכוריאוגרף של הסרט 'ברבור שחור', ניהל רומן

נטלי פורטמן, אחת מהשחקניות הישראליות המפורסמות ביותר בהוליווד, הגיבה בפעם הראשונה לשמועות סביב בעיות סביב נישואיה לכוריאוגרף בנז'מין מילפייה.

בראיון שער למגזין 'ואניטי פייר', עבור המהדורה שתצא בחודש הבא, פורטמן בת ה-42 אמרה שאין לה "שום רצון" לקחת חלק ברכילות על כך שהנישואים שלה מתפרקים.

"זה נורא, ואין לי שום רצון לתרום לזה", אמרה כוכבת 'ברבור שחור' – עליו זכתה במספר רב של פרסים, ושם הכירה את בעלה.

(צילום: Getty Images)

השמועות על בעיות בזוגיות החלו לצוץ לפני שנה, בפברואר 2023, אז אתר צרפתי פרסם כי מילפייה, יליד צרפת, בגד בה. הרומן לכאורה היה "קצר מאוד" ו"נגמר" כבר ביוני אותה שנה, כפי שטען מקור ששוחח עם מגזין 'פיפל'.

"הוא יודע שהוא עשה טעות עצומה והוא עושה כל שביכולתו כדי לגרום לנטלי לסלוח לו ולשמור על המשפחה שלהם מאוחדת", אמר אותו מקורב.

בהמשך הראיון ל'ואניטי פייר', פורטמן סיפרה על החיים בין לוס אנג'לס לפריז, אותן היא מכנה ערים "משלימות".

"אני מנהלת חיים מאוד לא הוליוודים באל.איי. אני גרה בצד המזרחי, ויש לי כמה חברים בתעשיית הבידור אבל רבים אחרים שלא... אנחנו לא הולכים למסיבות הוליוודיות, אנחנו אוכלים ארוחות ערב בבית בחצר האחורית".

"למעשה, גיליתי שהחיים באל.איי הפכו את החוויה שלי להרבה פחות הוליוודית", הוסיפה. "כשהייתי מבקרת בעיר, זה היה רק עבור עבודה והייתי נשארת איפשהו בבוורלי הילס, הייתי הולכת לפגישות ולמסיבות של התעשייה. אבל המגורים שם הפכו את החוויה להרבה יותר רגועה. לעיר יש הרבה מה להציע, מהטבע ועד האומנות, אוכל ועד מוזיקה, וכמובן האנשים".

YOU MIGHT ALSO LIKE