קים קרדשיאן משוויצה ברכב החדש: סייברטראק מבית היוצר של טסלה
כוכבת הריאליטי הוסיפה לאוסף המכוניות שלה, ששווה על פי הערכות יותר מ-2 מיליון דולר, את הסייברטראק של אילון מאסק, שעשוי מנירוסטה ועמיד בפני כדורים

קים קרדשיאן השוויצה בפני העוקבים שלה במכונית החדשה והייחודית שלה – הסייברטאק מבית היוצר של טסלה.

כוכבת הריאליטי בת ה-43, שלפני רגע ספגה ביקורת על כך שמכרה את תיק ההרמס ה"מלוכלך" שלה – שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה ביום שלישי את הרכב העתידני מהחברה של האיש העשיר בעולם, אילון מאסק. לצד התמונה בסטורי, קים כתבה: Cool Carpool Mom.

המכונית, שיוצרה בעיצוב מיוחד שהוא רחוק מאוד מהטנדר הסטנדרטי שאנו מכירים, מגיע בשלוש רמות גימור שונות כאשר המחירים נעים בין 60,990 דולר ל-99,990 דולר.

הרכב, שהוצג על ידי מאסק בנומבר 2019, אמור להיות עמיד בפני כדורים כאשר הגוף עשוי מנירוסטה.

הסייברטראק מצטרף לשאר הרכבים היוקרתיים בחניה של קים, כמו הקאדילק אסקלייד שנוצר בהתאמה אישית ועלה על פי הדיווחים כ-200,000 דולר ולמבורגיני אורוס שעולה בסביבות ה-400 אלף דולר. על פי הערכות הצי שלה שווה 2.1 מיליון דולר. בעבר היא גם החזיקה ברולס רויס גוסט מותאם אישית, שהיה שווה 400,000 דולר.

אז אמנם המכונית החדשה היא לא היקרה ביותר – אבל היא די אקסקלוסיבית, שכן היא אזלה בינואר 2024 ועל פי הדיווחים, היא לא תהיה זמינה עד לפחות 2027.

ביום שני, גולשים ברשתות החברתיות יצאו נגד קים בגלל שמכרה את תיק ההרמס "המלוכלך" שלה, עבור לא פחות מ-70,000 דולר. הכוכבת רשמה שהתיק ב"מצב טוב", אבל בהמשך תיארה "שינוי צבע בידיות ובפינות התחתונות של התיק, ושריטות קלות על המתכת".

YOU MIGHT ALSO LIKE