אדל מודה שהיא לא אוהבת להיות מפורסמת: "אני יודעת שזה נשמע מטורף"
הזמרת הבריטית מבינה את העניין והסקרנות סביבה, אבל מתקשה לקבל את העובדה שלא מניחים לה – בעיקר צלמי הפפרצי: "זה מכעיס אותי כל כך"

אדל היא ללא ספק אחת הזמרות הגדולות בעולם – אבל יש חלק גדול מהקרייה שלה שהיא ממש לא נהנית ממנו.

באחת ההופעות האחרונות שלה, אדל דיברה עם הקהל ונזכרה בתמונות שלה שצולמו בזמן שצפתה במשחק NBC אי שם בפברואר 2022, בהן היא לא נראית מאוד שמחה – מה שלבסוף הפך למם ויראלי ברחבי הרשתות.

הזמרת הסבירה לקהל שהפרצוף הלא מרוצה שלה נבע מכך שצילמו אותה בניגוד לרצונה – וזו אחת הסיבות שהיא לא אוהבת את העובדה שהיא מפורסמת כל כך.

(צילום: Getty Images)

"אתם זוכרים את המם הוויראלי הזה שלי, שנראה כאילו אני לא שמה ז*ן?", שאלה אדל את הקהל, בעודה מחקה את ההבעה שהפכה למפורסמת.

היא המשיכה: "אני יודעת שזה נשמע מטורף, אבל אני ממש לא אוהבת להיות מפורסמת. אבל ברור שאני יודעת שאם אני יושבת במגרש הכדורסל במשחק, אני די מבקשת את זה".

במשחק הכדורסל הזה, אדל ישבה לצד בן זוגה, סוכן הספורט ריץ' פול, ובשלב מסוים "אנשים עם מצלמה באו ושאלו אותי פעמיים: 'אכפת לך אם נצלם אותך? שנשים אותך על המסך?".

"עניתי להם: 'בבקשה בבקשה לא, רק עכשיו ביטלתי את וגאס, אני ממש לא רוצה...", זאת בהתייחס לביטול הופעות בוגאס בגלל שכמה מחברי הצוות שלה נדבקו בנגיף הקורונה.

ולמרות שביקשה במפורש להניח לה, אותם צלמים התעלמו – התקרבו אליה וצילמו אותה. "וזו הסיבה שנראיתי ככה, בגלל שכעסתי כל כך, שהם חזרו וצילמו אותי בניגוד לרצוני".

YOU MIGHT ALSO LIKE