שימוש בסמים, מין ציבורי ושוד: ספרייה בקליפורניה נאלצת להיסגר בשל שרשרת תקריות חמורות
ספרייה ציבורית בעיר אנטיוק הסמוכה לאוקלנד נסגרת במפתיע בשל שלל מקרי עבריינות קשים - צעדי אכיפה מוגברים יישומו כאשר תיפתח מחדש במועד בלתי ידוע

למקרה ותהיתם אם לספריות עדיין יש שימוש בעידן האינטרנט והסמארטפון, אזי מתברר כי אכן יש להן - ויש שאף יאמרו כי שימוש מגוון למדי.

ועתה, הודות לחלקים היותר פרוגרסיבים במדינתו של גאווין ניוסום, האומה האמריקאית כולה יכולה להיזכר מחדש בייעוד ובמטרה של המוסד עתיק היומין והכה חשוב בהתפתחות האנושות קדימה.

בשנת 2024 נראה כי במדינה העשירה ביותר באמריקה, השימוש בספרייה הפך ממוקד בסמים, מעשי שוד, ואקטים של מין בציבור.

כן, ובכן, זה לפחות המצב בסניף הספרייה הציבורית של העיר אנטיוק שבמחוז קונטרה קוסטה בקליפורניה.

אנטיוק, הממוקמת כ-45 קילומטרים צפונית-מזרחית לאוקלנד ושבה מתגוררים כ-115,000 איש נאלצת לסגור את הספרייה הציבורית שלה כתוצאה מהפעילות הבלתי חוקית והמסוכנת שהוזכרה לעיל.

בהצהרה נמסר הספרייה כי: "במהלך סגירת השערים, הספרייה תפעל ליישום אמצעי אבטחה נוספים כדי שנוכל לפתוח מחדש בהקדם האפשרי".

נציגה אחת של מערכת הספריות של מחוז קונטרה קוסטה אמרה כי: "הייתה לנו פעילות של סחר בסמים ושימוש בסמים הן בתוך הספרייה והן בשטח הציבורי החיצוני של הספרייה".

"אנשים מקיימים יחסי מין בתוך הספרייה או בשטח הציבורי לעיני הקוראים והצוות. מצאנו גם תרמילים של כדורי אקדח בשטח הספרייה".

תושב אנטיוק אחד שהתייחס למצב מסר לניו יורק פוסט אשר בחר לסקר את הסיפור המוזר כי: "אף אחד בעיר אנטיוק, כולל מפקד המשטרה, לא באמת טיפל בדאגות הבטיחות של אנשי מחוז קונטרה קוסטה בכל הנוגע למצב הספרייה".

במקביל, בהודעת הספריית הציבורית נמסר כי "אנו מתנצלים על ההתראה הקצרה ואי הנוחות, אך בטיחות הלקוחות והצוות שלנו היא בראש סדר העדיפויות".

אך הספרייה לא תישאר סגורה לנצח.

כחלק מצעדי התיקון העתידי הובטח גם כי עם פתיחתה מחדש, יוצב בשטח הספרייה קצין אבטחה בדרגה 2, ויותקנו בה גדר חדשה, ומצלמות אבטחה משודרגות.

מי יודע בסוף אולי עוד יקראו שם ספרים...

YOU MIGHT ALSO LIKE