קליפורניה: בנה של מנכל"ית YouTube מת ממנת-יתר בקמפוס UC ברקלי
מרקו, בן ה-19, בנה של מנכ"לית YouTube ממוצא יהודי, סוזן וויצ'סקי נפטר כתוצאה של נטילת מנת-יתר, בינתיים מדיניות הגבול הפתוח של ביידן המאפשרת את הזרמת מיליארדי הדולרים בשווי סמים ממשיכה באין מפריע

בנה בן ה-19 של מנכ"לית YouTube לשעבר, סוזן וויצ'סקי, נמצא ללא רוח חיים בחדר המעונות שלו באוניברסיטת ברקלי בקליפורניה.

לפי ה-SFGate, הסטודנט הטרי מרקו טרופר התגלה בקמפוס בשעות אחר הצהריים המאוחרות של יום שלישי.

מכבי האש של ברקלי ניסו להחיותו, אך מותו נקבע במקום.

 אסתר וויצ'סקי, סבתו של מרקו, סיפרה לכלי התקשורת המקומיים כי נכדה בלע סם שהרג אותו: "הוא בלע סם, ואנחנו לא יודעים מה היה בו... דבר אחד אנחנו כן יודעים, זה היה סם".

אסתר פרסמה גם בפייסבוק

"המשפחה שלנו הרוסה מעבר לכל הבנה. מרקו היה האדם האדיב, האוהב, החכם, המהנה והיפה ביותר. הוא רק התחיל את הסמסטר השני שלו בשנה הראשונה שלו באוניברסיטת ברקלי במגמת מתמטיקה ובאמת אהב את זה. הייתה לו קהילה חזקה של חברים מאוניברסיטת ברקלי... בבית, הוא היה מספר לנו אינסוף סיפורים על חייו ועל חבריו בברקלי". 

למרות שסיבת המוות אינה ידועה (הבדיקות תלויות ועומדות), ומשטרת UC ברקלי אמרה כי אין סימנים ל"משחק פסול" - נראה כי ברור כי מדובר במנת יתר. 

הסיפור קורע הלב הזה מתרחש בכל רחבי אמריקה מדי יום ביומו שוב ושוב למשפחות תמימות המאבדות את יקיריהן, כאשר אנו נמצאים כבר בשנה השלישית לפלישת הגבול המתמשכת שמתאפשרת בשל מדיניות ממשל ביידן המאיצה גם את משבר מנות היתר של הפנטניל שגובה כל שנה את חייהם של למעלה מ-100,000 אמריקאים ואמריקאיות.

השר לביטחון המולדת של הנשיא ביידן, אלחנדרו מאיורקס, הודח בהצבעה בשבוע שעבר. אך חוסר היכולת שלו, יחד עם זו של רדיקלים רבים אחרים בבית הלבן, ממשיכים להותיר שובל של הרס ברחבי המדינה כולל בקרב החוגים המשפיעים ביותר בעולם.

YOU MIGHT ALSO LIKE