אחרי מהפכה יהודית בישראל וברחבי העולם הגיעה שעתה של לוס אנג'לס: מיטב הרבנים יופיעו השבוע בעשרות חוגי בית
ארגון הקירוב העולמי "תפארת" פותח את שעריו בארה"ב ויעניק לציבור תרבות יהודית ותמיכה רוחנית ביהודי לוס אנג'לס בנוסף לפעילותו בארץ ישראל בצרפת וברחבי העולם

אחרי שהם חוללו מהפכה בארץ ישראל עם קיום כנסים תורניים ענקיים בבנייני האומה, מאות חוגי בית עם הפרשות חלה בהם השתתפו עשרות אלפי איש, ואחרי שארגון תפארת השיקו את מיזם 'תפארת התורה' – פלטפורמת היהדות המתקדמת בעולם עם מאות אלפי צפיות, ארגון תפארת אשר הוקם בהוראתם ובעידודם של גדולי ישראל מכל החוגים: הראשון לציון הרב והעדות ובניהם: הראשי לישראל מרן הרב יצחק יוסף, הצדיק רבי דוד חנייה פינטו והמקובל הרב יצחק בצרי פותח עכשיו את שעריו בלוס אנג'לס לשמחת לב יהודי המקום.

בראש הארגון עומדים אישי הציבור הרב ארז מימון והרב רועי מזרחי אשר מכירים מקרוב את הצרכים של יהודי המקום הן מבחינת רוחניות והן מבחינה גשמית בצדקה וחסד, אחרי שנים רבות של פעילות קירוב רחוקים והבנה אמיתית לצרכים הרוחניים והגשמיים של יהודי התפוצות סוף סוף הבשורה הטובה מגיעה וארגון תפארת שבראשו הם עומדים מקימים שלוחה מקומית אשר תהווה מגדלור לכל הצרכים היהודיים החל פעילות לחיי קהילה יהודיים תוססים ופעילים, ממשיך בתוכן יהודי ערכי באמצעות כלי המדיה העכשוויים והמגוונים, וחיזוק המערכת החינוכית וההסברה לחינוך יהודי, כמו כן יתקיימו מפגשים מחזקים עם רבנים ורבניות, ארגון נופשים עם תוכן יהודי ועזרה רוחנית בכל תחומי החיים וסיוע בחגים ליהודי המקום.

לוס אנג'לס תזכה לקבל את פניו של הרבנים הגדולים והאהודים, הרב יצחק פנגר המפורסם בשיעוריו המרתקים ובגישתו הייחודית

עם פתיחת שלוחת הארגון בלוס אנג'לס, יהודי המקום יקבלו קורת גג יהודית אשר תיתן להם את המענה התורני הטוב ביותר, בדגש על הצרכים הייחודיים של המקום, כך שכל יהודי יוכל להנות מפעילות הארגון ולקחת חלק בכנסים, בשיעורי תורה, בערבי הפרשת חלה, בפעילות צדקה וחסד ועוד ועוד.

כבר ביום ראשון הקרוב, ולרגל הפתיחה החגיגית, לוס אנג'לס תזכה לקבל את פניו של הרבנים הגדולים והאהודים, הרב יצחק פנגר המפורסם בשיעוריו המרתקים ובגישתו הייחודית, הרב רועי מזרחי אשר עוסק בהפצת יהדות בגולה זה עשרות שנים, חביבת הקהל הרבנית ימימה מזרחי, המרצה הידוע הרב מרדכי לוי, הרבנית שכבר כולנו מכירים ענת בן ארי אשר יחד יקיימו למעלה מ-*40 כנסים וחוגי בית בתקופה הקרובה וזאת כהתחלה של פעילות יהדות תורנית חדשה בעיר.

הרב ארז מיימון מייסד ארגון תפארת מוסר כי "תושבי המקום מצפים מארגונים בארץ הקודש לקיים פעילות ענפה ורחבה כמו שמקיימים בארץ הקודש" – החובה שלנו בתור יהודים לדאוג לכל יהודי באשר הוא שיכיר את יהדותו. ארגון תפארת ישקיע את כל המשאבים בתוך לוס אנג'לס והאוולי ולהביא לפריחה אמיתית בחיי היהדות במקום. אנו בטוחים וסמוכים כי הבשורה תשמח את יהודי המקום אשר רבים מהם פנו אלינו וביקשו שנפתח את שלוחה במיוחד עבורם.

בסייעתא דשמיא אנחנו יוצאים כעת יחד לדרך רוחנית ומחזקת.

YOU MIGHT ALSO LIKE