בושה: אגדת הקאנטרי טובי קית' נפטר - בינתיים טיילור סוויפט, שחייבת לו את הקריירה שלה אפילו לא הביעה צער
כנערה בת 15 טיילור סוויפט רק חיכתה שמישהו יגלה ויאהב את המוסיקה שלה כדי להשיג את פריצת הדרך המיוחלת - האיש הזה היה לא אחר מאשר אגדת הקאנטרי טובי קית' אשר החתים אותה על חוזה. עתה לאחר שהכוכב בעצמו נפטר בשל סרטן בבטנו בגיל 62, הכוכבת שהמציא אפילו לא טרחה לפרסם הודעת תנחומים

אייקון הפופ טיילור סוויפט לא פרסמה שום הצהרה על רקע מותו של כוכב הקאנטרי טובי קית' למרות שהוא האיש אשר גילה והקפיץ את הקריירה שלה בהיותה בת 15.

כפי שדיווחה רשת ברייטברט ניוז ביום שלישי, טובי קית' נפטר בגיל 62 מסרטן הקיבה לאחר קריירה מוזיקלית ארוכה שנמשכה כמה עשורים באור הזרקורים.

"לפעמים דמות מקטבת במוזיקת קאנטרי, הזמר המתנשא לגובה של שחקן כדורסל, פרץ בשנות הבום של הקאנטרי בניינטיז, ועיצב זהות סביב המאצ'ואיסטית שלו, הפרו-אמריקאיות שלו והשירים שהמעריצים אהבו לשמוע".

"במהלך הקריירה שלו הוא הסתכסך בפומבי עם סלבריטאים ועיתונאים אחרים ולעתים קרובות התעמת עם מנהלי חברות התקליטים שרצו לעדן את הצד המחוספס שלו", צוין.

מחוות ותנחומים זרמו מרחבי תעשיית המוזיקה כולל מקארי אנדרווד, דולי פרטון ובלייק שלטון, אבל, באופן מיוחד, נכון לכתיבת שורות אלה, נעדרה כוכבת הפופ טיילור סוויפט, שללא ספק חייבת את הקריירה הפורייה שלה לקית'.

המגה-כוכבת סיפרה בעבר כמה קית' היה בעיניה דמות גדולה - בשנת 2022 היא אמרה לתחנת WSMV שבנאשוויל, שקית' היה 'חשמלי' כשנכנס לחדר.

"אתה איתו בחדר ואתה יכול להרגיש את זה. יש שם כוח, ואתה כזה 'אוי אלוהים'", אמרה סוויפט על קית', "אני לא חושבת שאי פעם אגיע לנקודה שבה לא אראה אותו ואהיה כמו, 'אוי אלוהים, זה טובי קית'!"

לסוויפט יש סיבה טובה לחוש חביבות כלפי קית' מכיוון שהוא גם היה איש המפתח שעזר להשיק את הקריירה עם חברת התקליטים שלו 'Show Dog Nashville' ועם חברת 'Big Machine Records', האחרון הלייבל לשעבר של סוויפט.

בעוד שמנהל דרימוורקס, סקוט בורצ'טה, החתים לראשונה את סוויפט ב-Big Machine, קית' היה איש המפתח בצוות שעזר להרים את הקריירה שלה לכן תמוהה ההתעלמות המופגנת מדבר פטירתו.

עדיין לא ברור מדוע טיילור סוויפט לא פרסמה שום הצהרה על מותו של קית' בזמן שהיא מנגנת בסדרה של הופעות סולד-אאוט בטוקיו וממהרת לחזור ללאס וגאס כדי לראות את החבר שלה טרוויס קלסי משחק בסופרבול - או אם היא אפילו יודעת על החדשות הטרגיות.

 

YOU MIGHT ALSO LIKE