"על חשבון בטיחות הטסים": הקלטות מטרידות של בכירי ה-FAA קוראים להחליף טייסים לבנים "למען גיוון וצדק-חברתי" דלפו
על רקע ריבוי מקרים מטרידים בהם בטיחות הטסים והמטוס, כמו גם תפקודם של עובדי מגדלי הפיקוח הושמו בסימן שאלה לאור מנהגי העסקה שאינם מקדמים מצוינות - הקלטות חדשות חושפות מדיניות אפליה מתקנת מטרידה שעלולה לעלות בחיי אדם
שיחת זום מעוררת תדהמה מראה בכירים ב-FAA דנים כיצד לצמצם את מספר הזכרים הלבנים בתעשיית התעופה בעודם מנסים להכניס למסלול המהיר אנשים בלתי מוכשרים לתפקידי מפתח כטייסים ופקחי טיסה.
 
מאט וולש השיג את שיחת הזום מעוררת התרעומת והאימה משנת 2022 שדנה ביישום מדיניות 'ה'גיוון, שיוויון, וההכלה', בתעשיית התעופה.

קצינת התפעול אנג'לה מק'קולה אומרת בשיחה כי "צריך להגביר את הנראות שמתחילה בתאי הטייסים", קרי הגברת מעוניינת שיותר מטפלים במזוודות יהפכו לטייסים, כפי שמציין וולש.

מק'קולה לאחר מכן מתלוננת כי מפעילי הטיסות הם 'זכרים לבנים' ונשמעת מספרת למנהלים כי עליהם לחשוב על "איך נראה העתיד".

סגן הנשיא של תחום תפעול הטיסות, דייויד ריגינס הגיב, "זה נהדר, בכנות. אלו מילים שאנו חייבים לבלות זמן בלחשוב עליהם".

וולש הוסיף שבנוסף לסרטון, הוא שמע מגורמים אחרים, ומחושפי שחיתויות בתעשיית התעופה, כי מדיניות השיוויון הגיוון וההכלה, פוגעת בביטחון הנוסעים שהיתה בעבר מעל לכל.

וולש אף טען שטייס דלתא סיפר לו כי חברת התעופה קידמה 'טייסים טראנסג'נדרים למרות שקיבלו ביקורות שליליות מקברניטים במבחני הטיסה".

לפי המקור, הטייס הנ"ל ככל הנראה לא היה מתקבל אלמלא היה טראנסג'נדר.

אך נראה כי בנוסף לכך התעשייה גם מוכנה לקבל על עצמה אנשים עם בעיות נפש.

בינתיים מיליארדי דולרים במלגות מיוחדות מוזרמים ליוזמות 'גיוון, שיוויון, והכלה', במקום לדברים אחרים החשובים עבור התעשייה.

כל זה מגיע לאחר שה-FAA הכריזה על דחיפה לגיוון שתכלול התמקדות בגיוס אנשים עם מוגבלות אינטלקטואלית חמורה ו"פסיכיאטרית".

YOU MIGHT ALSO LIKE