סיכת חטופים ענקית בטקס פרסי הגראמי: הכוכבת האמריקאית שדאגה שאף אחד לא יפספס
הרקדנית האמריקאית-יהודייה הגיעה עם שמלה סולידית בצבע גוף, של מעצבת ישראלית, כדי ששום דבר לא ימשוך את תשומת הלב מלבד סרט החטופים הצהוב שענדה על גופה

דווקא כאשר עיני כל העולם נשואות לעבר אחד הערבים החשובים של השנה, טקס הגראמי – הרקדנית וכוכבת הטיקטוק האמריקאית-יהודייה משכה את תשומת הלב עם סיכת חטופים צהובה ענקית על גופה.

טאקר על השטיח האדום (צילום: רויטרס)

מונטנה טאקר, עם יותר מ-12 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות, הגיעה לטקס פרסי גראמי לתעשיית המוזיקה שנערך בארנה קריפטו.קום בלוס אנג'לס, לבושה בשמלת סטרפלס מקסי בצבע גוף חצי שקופה של מעצבת ישראלית, כאשר האיפור והשיער בוצע גם כן על ידי מאפרת ישראלית.

טאקר היא יהודייה גאה ואקטיביסטית ידועה נגד אנטישמיות, שכן היא נכדתם של ניצולי שואה. אך מאז ה-7 באוקטובר היא מקדישה את רוב זמנה כדי להעלות מודעות על הטבח, על החטופים ועל שנאת היהודים.  

זאת כנראה הסיבה למה היא החליטה שלא לענוד את סיכת החטופים הקטנה, אלא לדאוג שאף צלם או צופה לא יפספס עבור מה היא פועלת. וכך, עם הלבוש הסולידי יחסית, על החלק הקדמי של גופה התנוסס סרט צהוב גדול עם הכיתוב: Bring Them Home, כאשר על צווארה היא ענדה שרשרת עם מגן דוד.

(צילום: Getty Images)

גם המפיק הישראלי ג'וני גולדשטיין - שעבד עם מדונה, בריטני ספירס, סיה, דיוויד גואטה ורשימה ארוכה ומכובדת של אמנים בינלאומיים - הגיע לטקס עם סיכת חטופים, אבל קטנה יותר.

במקביל, במהלך מחווה לזמרת שינייד או'קונור שמתה ביולי האחרון, המוזיקאית הסוקטית אנני לנוקס עלתה לבמה וקראה להפסקת אש. אחרי שביצעה את השיר האגדי של או'קונור, Nothing Compares 2U, לנוקס הרימה את ידה השמאלית באוויר ואמרה: "אמנים למען הפסקת אש ושלום ברחבי העולם".

גם יו"ר האקדמיה למוזיקה, הארווי מייסון ג'וניור, נאם על בימת הגראמי כאשר מאחוריו ארבעה נגני כלי מיתר ממוצא ישראלי, פלסטיני וערבי.

"כל אחד מאיתנו, לא משנה מאיפה, מאוחדים על ידי מוזיקה. זה מפגיש אותנו כמו ששום דבר אחר לא יכול, וזו הסיבה שמוזיקה חייבת להיות תמיד המרחב הבטוח שלנו. כשזה מופר, זה מכה על עצם הליבה של המקום שבו אנו נמצאים", אמר.

"ב-7 באוקטובר, כששמענו את החדשות הטרגיות מפסטיבל המוזיקה סופרנובה, שלמעלה מ-360 אוהבי מוזיקה איבדו את חייהם ועוד עשרות נחטפו, אותו יום וכל הימים הטרגיים שבאו לאחר מכן היו נוראים עבור העולם, בזמן שאנו מתאבלים על אובדן כל חיי החפים מפשע".

"העולם מפולג... אבל בואו נסכים שהמוזיקה חייבת להישאר הקרקע המשותפת עליה כולנו עומדים, ביחד בשלום ובהרמוניה".

YOU MIGHT ALSO LIKE