המטריקס של טיילור - קונספירציה חדשה משגעת את ארה"ב: "היא משחקת תפקיד במלחמה פסיכולוגית מתוסרטת של ממשל ביידן"
זה אולי נשמע הזוי - אבל כשטאקר קרלסון, ג'ו רוגן, וג'סי ווטרס מדברים על זה - אולי זה לא כל כך מופרך. עובדה: מימון של מיליארדרים הידועים כתורמים דמוקרטים? יש. סקרים פנימיים על יכולתה להשפיע על הבחירות? יש. תכנית מטעם הפנטגון להשתמש בה כדי להילחם בדיסאינפורמציה? יש. ומערכת יחסים שמזרימה מיליארדים לה ול-NFL והופכת אותה לשם דבר בכל בית באמריקה? יש. אז מה הפלא שתיאוריית קונספירציה חדשה ומדוברת גורסת כי טיילור סוויפט הפכה לנכס תעמולתי מתוסרט של ממשל ביידן? להלן: ''הראיות'' - אבל אתם, מן הסתם, כבר תחליטו בעצמכם

ברוכים הבאים למטריקס שבו מעגל החדשות בארצות הברית מעניק לנו כל בוקר, צהריים, וערב את הרושם שטיילור סוויפט נמצאת תרתי-משמע - בכל מקום.

(Image of Taylor Swift inside the Matrix courtesy of Big Machine Records)
 

הרושם הזה לא מקרי בכלל.

לפי מידע חדש שפורסם על ידי 'בלומברג', כותרות תקשורתיות עם השם 'טיילור סוויפט' החלו לזנק בחצי הראשון של שנת 2023, והגיעו לשיא חדש של כל הזמנים ערב השנה החדשה.

(בלומברג)

זמרת-העל, אשר עשתה קריירה שלמה מלשיר על הבחירה שלה בגברים הלא נכונים, הפכה לכוכבת-העל הבלתי-מעורערת של התקשורת הממסדית שכל צעד ושעל שלה מדווחים.

כידוע, כל זה לא מעט גם בשל 'השידוך המושלם' והמתוקשר לעייפה עם כוכב הפוטבול הנחשק של הקנזס סיטי צ'יפס, טראוויס קלסי המציף את מעגל החדשות דווקא בשיאה של עונת הפוטבול המגלגלת מיליארדרים...

כל מחווה קטנה במערכת היחסים לא יורדת מסדר היום התקשורתי וזוכה להד - גם ההון של טיילור מהדהד... אדרבא, חשבון הבנק שלה הכפיל את עצמו מאז ראשיתה של מערכת היחסים שזכתה למאות אלפי אייטמים תקשורתיים.

החולצות של קלסי שעד לא מזמן היה מוכר רק לחובבי הענף? נמכרות יותר מלחמניות חמות - בכל מדינה בגלובוס.

עתה, גם גורמים בתעשייה, טוענים כי מערכת היחסים פשוט לא עוברת את מבחן הרחרוח הראשוני לאור בחירותיה הקודמות של הכוכבת עם גברים - וכי למעשה מדובר באהבה מתוסרטת (וכלכלית) לחלוטין.

 

לא מאמינים? בואו נתחיל עם מייקל בנז, בכיר לשעבר במחלקת המדינה אשר עבודתיו ומחקריו צוטטו והוצגו לאנשי הקונגרס האמריקאי. 

בנז הוא עובד פדרלי אשר הציג בעבר ראיות כי הפנטגון משתמש בזרוע של 'מבצעים פסיכולוגיים' שמטרתה היא להפוך את טיילור סוויפט ל'נכס' ולהיעזר בה כזרוע במלחמה ב'דיסאינפורמציה'.

אמיתי לחלוטין.

ויתכן שזה לא מקרה כי כמות האייטמים מטעם התקשורת התאגידית על טיילור התפוצצה לאחרונה, עם למעלה מ-1,000 סיפורים פר-יום מאז סוף חודש ספטמבר.

הצמיחה המטורפת בניראות של טיילור מגיעה על רקע פאניקה אמיתית מצד התקשורת התאגידית לגבי עלייתה וצמיחתה של התקשורת האלטרנטיבית שלא בהכרח משועבדת לנראטיבים סלבריטאיים של לחם (פופ) ושעשועים (פוטבול).

בכירה ב'וול סטריט ג'ורנל', העונה לשם אמה טאקר, אף הזהירה ב'פורום הכלכלי העולמי' מוקדם יותר החודש, כי - "אנחנו כבר לא שולטים בחדשות". 

עכשיו בחזרה למערכת היחסים החלומית של טיילור וטראוויס - מה דעתכם על זה?.

ומה דעתכם על הקשר המוזר של סוויפט עם לא אחרת מאשר משפחת סורוס אשר רכשה את זכויות המוסיקה של הטאלנטית?

ויש גם את זה... 

תוסיפו לכך מאמר שלם מטעם 'הניו יורק טיימס' שטען כי טיילור בכלל נמצאת עמוק בארון, ואתם עשויים לגלות כי יתכן ויש בסיס לטענה כי מערכת היחסים המניבה כלכלית - אולי מפוברקת.

ובעוד נותר לנו עדיין לתהות האם טיילור אכן הפכה ל'נכס' של נאט"ו או הפנטגון, מה שבטוח הוא - הדמוקרטים לחלוטין מתרגשים מהעובדה שסוויפט בצד שלהם.

הכוכבת שקראה ב-2020 להצביע לביידן, הוכחה בסקרים פנימיים כבעלת השפעה אדירה על מיליוני מצביעים בדמוגרפיה הקריטית של 18-35.

וב-DNC מאמינים כי היא יכולה בהחלט להטות את תוצאות הבחירות לטובת ביידן - ולהביא מיליוני 'סוויפטים' להצביע למפלגה הדמוקרטית ב-5 לנובמבר.

האמת - הדמוקרטים ממש לא מסתירים זאת ומפרסמים את הדבר בעיתונים המובילים בארצות-הברית כגון ה'ניו יורק טיימס', 'פורבס', וה'ביזנס אינסיידר':

אדרבא הם מדברים על תכנית סדורה הקיימת במסדרונות המפלגה הכחולה.

אז האם היא בדרך לבצע עוד בחירה לא נכונה?...

בכל מקרה, תחליטו אתם - האם אנחנו באמת בתוך המטריקס?.

YOU MIGHT ALSO LIKE