טיילור סוויפט זועמת: תמונות אירוטיות מזויפות שלה הופצו ברשת
הזמרת בת ה-34 שוקלת לנקוט בצעדים משפטיים, לאחר שאתר פורנו המנוהל על ידי פושעי סייבר יצרו בעזרת AI תמונות שלה באקטים מיניים - שמילאו את הרשתות החברתיות

טיילור סוויפט "זועמת" על תמונות מיניות מזויפות שנוצרו על ידי בינה מלאכותית והופצו ברחבי הרשת לעיניהם של עשרות מיליוני גולשים, ושוקלת צעדים משפטיים נגד אתר פורנו שפרסם אותם.

הזמרת היא האחרונה שנפלה קורבן לאתר הפורנו החולני שמנוהל על ידי פושעי סייבר שיוצרים תמונות וסרטונים מזויפים.

(צילום: Getty Images)

עשרות תמונות גרפיות המציגות את סוויפט בשורה של אקטים מיניים במשחק של קבוצת ה-NFL 'קנזס סיטי צ'יפס', שם משחק בן זוגה טראוויס קלסי, פורסמו באתר ועד מהרה הופצו גם ב-X (טוויטר לשעבר), פייסבוק, אינסטגרם ורדיט, בעוד שהפלטפורמות פועלות להסיר את התמונות.

אדם המקורב לזמרת, אמר ביום חמישי ל'דיילי מייל': "עדיין לא הוחלט אם יינקטו צעדים משפטיים או לא, אבל דבר אחד הוא ברור: התמונות המזויפות האלה שנוצרו בבינה מלאכותית הן פוגעניות, מתעללות, נצלניות וכמובן נעשו ללא הסכמתה או ידיעתה של טיילור".

המקור הוסיף כי "חשבון ה-X שפרסם את התמונות כבר לא קיים. אבל זה מזעזע שפלטפורמת מדיה חברתית בכלל אפשרה להעלות אותן מלכתחילה".

"המעגל המשפחתי והחברים של טיילור זועמים, כמו כל המעריצים שלה כמובן. ויש להם את הזכות לכעוס, וכל אישה צריכה לכעוס... צריך להעביר חוק שימנע מצב כזה בעתיד".

בינתיים, סוויפט בת ה-34 לא הגיבה בפומבי על השערורייה, אבל כמובן שהמעריצים הציפו את הרשתות בזעם.

"איך זה לא נחשב תקיפה מינית? אין סיכוי שאני יכולה שזה נראה לה מוזר ולא נוח?", כתבה אחת.

"אנשים שמשתפים תמונות AI הם חולים ומגעילים", נכתב ברשת, כאשר גולש אחר כתב: "שימוש בפורנו שנוצר על ידי בינה מלאכותית הוא נורא ובלתי נסלח. צריך להכניס אותם לכלא".

YOU MIGHT ALSO LIKE