אישה יפה בת 56: ג'וליה רוברטס חושפת את הסוד לפנים צעירות
היא שיחקה בעשרות סרטים בשלושה העשורים האחרונים, ולמרות שהיא התבגרה מול עניינו – היא עדיין נראית יותר ממדהים. לדבריה, יש שתי סיבות לכך

ג'וליה רוברטס נמצאת על המסך שלנו מאז סוף שנות ה-80, ולמרות שהיא מלווה אותנו כבר יותר שלושה עשורים – היא נראית צעירה וזוהרת מתמיד.

כוכבת 'נוטינג היל' בת ה-56, התיישבה לשיחה עם תסריטאי הסרט ריצ'רד קרטיס לראיון לכבוד גיליון פברואר של ווג הבריטי, ושיתפה מה הסוד שלה להישאר צעירה: גנטיקה ו"אהבתו של גבר טוב".

מתוך קטלוג 'ווג' 

רוברטס, שמדגמנת כיום למותג האיטלקי היוקרתי גוצ'י, לא הסכימה עם המפיק והבמאי כשטען שהיא נראית "אותו הדבר" מאז שנפגשו לראשונה בשנות ה-90. עם זאת, היא כן הודתה שלהוריה היו "גנים טובים מאוד".

קרטיס, שאחראי על כמה מיצירות הקולנוע הטובות ביותר – כמו 'יומנה של ברידג'ט ג'ונס' והסדרה 'דוקטור הו', אמר לרוברטס: "קוראי ווג ירצו לדעת אם את משתמשת בשיטות מלאכותיות כלשהן כדי לשמור את הנעורים הזוהרים שלך".

כוכבת 'אישה יפה' התקשתה לענות ברצינות. "חמוצים. אני מכניסה את הראש שלי לצנצנת חמוצים כל שבת שנייה למשך 18 שעות. זה עושה פלאים, אבל הריח נורא".

היא גיחכה ואז המשיכה: "ולתשובה הרצינית. גנים טובים, חיה חיים מספקים, ואמרתי את זה בעבר, לרוב כבדיחה, אבל אני באמת מאמינה באהבתו של גבר טוב".

רוברטס, שנשואה לבעלה דניאל מודר כבר 21 שנים, אמרה שהתמיכה שלו עושה את כל ההבדל: "אני מאמינה שבעלי אוהב אותי ודואג לי, מה שגורם לי להרגיש שימחה עמוקה. וכל פעם שרואים מישהו מאושר, זה לא משנה בן כמה הוא".

YOU MIGHT ALSO LIKE