קניה ווסט פרסם תמונות פרובוקטיביות של אשתו – אחרי שהעביר ביקורת על המיניות של קים
ממש לפני כמה חודשים הראפר אמר עד כמה הוא לא אהב כאשר גרושתו הייתה יוצאת עם לבוש מינימלי. אבל זה ממש לא הפריע לו להעלות תמונות של ביאנקה סנסורי עם ביקיני דק מאוד

מסתבר שקניה ווסט בסדר עם זה שאשתו מתלבשת בצורה פרובוקטיבית מאוד – כל עוד מדובר בביאנקה סנסורי, ולא בקים קרדשיאן.

הראפר השנוי במחלוקת פרסם ביום שלישי תמונות לא מצונזרות של סנסורי, איתה התחתן בדצמבר 2022, כשהיא לבושה בביקיני שחור כל כך קטן שבקושי מכסה את הפטמות שלה.

התמונה הראשונה היא סלפי במראה של ווסט, מייסד Yeezy, וביאנקה בת ה-28, המעצבת של מותג האופנה, לידו. התצלום השני הוא רק של הצעירה מסתכלת על הרצפה בכניסה לחדר האמבטיה בבית שבאוסטרליה.

בתמונה השלישית שהעלה ווסט בן ה-46, סנסורי לובשת חוטיני דק מאוד וטופ פרוותי ורדרד, שחושף מעט את שדיה. "השנה אין מכנסיים", כתב הראפר.

התגובות על התמונות לא היו בהכרח אוהדות. "זה מגעיל", כתב אחד, "מה קרה למסע אל המשיח", כתב אחר.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ye (@kanyewest)

גולש אחר העלה טענה מעניינת: "רגע, קניה לא ירד על קים כשהיא לבשה תלבושת פרובוקטיבית מדי?".

ואכן כך. רק באוקטובר האחרון, ווסט אמר בראיון לטאקר קרלסון שהוא הרגיש "שיש שיש הרבה דימויים מיניים מדי, ודברים שלא הייתי רוצה לראות את אשתי, ובוודאי לא את הבנות שלי, עושות בעתיד כדי למכור מוצר".

הוא אמר שיש לו "הרבה בעיות עם הדימויים של סקימס", ליין הבגדים של גרושתו. "המחוך, התחתונים, כל האווירה הזאת – אני פשוט מרגיש שעברתי מהפך מלהיות ראפר שמסתכל על כל הבנות האלה, ואז מסתכל על אשתו כמו, 'אוי, הילדה שלי תהיה כמו הבנות האחרות האלה שמראות את הגוף שלהן".

"לא הבנתי שזה משפיע על הנשמה שלי כאדם נשוי ואוהב, אבא של ארבעה ילדים", אמר.

YOU MIGHT ALSO LIKE