בעברית: קניה ווסט מתנצל בפני היהודים
אחרי אינספור התבטאויות אנטישמיות דוחות, הראפר החליט לשנות כיוון ולבקש את סליחתם של היהודים. "אני מתחרט על כל כאב שאולי גרמתי"

הראפר קניה ווסט פרסם פוסט בעברית בו הוא מתנצל בפני היהודים על ההתפרצויות האנטישמיות שלו, כמו התמיכה באדולף היטלר – מה שגרם להתרסקות הקריירה שלו.

עמוד האינסטגרם של ווסט בן ה-46 עלה מחדש בשעות הבוקר של ה-26 בדצמבר, והראפר פרסם פוסט ראשון – בעברית: "אני מתנצל בכנות לקהילה היהודית על כך התפרצות לא מתוכנת שנגרמה על ידי מילותיי או פעולותיי. זה לא היה כוונתי לפגוע או להוריג מכבוד, ואני מתחרט מאוד על כל כאב שאולי גרמתי".

"אני מחויב להתחיל עם עצמי וללמוד מהחוויה הזו כדי להבטיח רגישות והבנה גדולה יותר בעתיד. סליחתכם חשובה לי, ואני מחויב לתיקון ולקדם אחדות", הוסיף ווסט, בעברית קלוקלת – אם כי המסר ברור.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ye (@kanyewest)

חלק מהישראלים קיבלו את הסליחה, אבל אחרים הגיבו בציניות וכתבו שהוא 'חולה נפש' וש'רמת האמינות' שלו היא נמוכה, ש"בטח פרצו לו" לחשבון ו"אפילו קים לא קיבלה סליחה ממנו".

ובאמת קשה לדעת האם ווסט מתכוון לדבריו. אחרי למעלה משנה של התבטאויות אנטישמיות רבות, ממש החודש ווסט השתתף באירוע בלאס וגאס ואמר לקהל: "לכל העשירים בחדר יש ילדים בבתי ספר של ציוניים".

ורק בנובמבר האחרון, הראפר שחרר שיר חדש בו הוא ניסה בדרך הזויה להוכיח שהוא לא אנטישמי בגלל שהוא "קיים יחסי מין עם אישה יהודייה".

YOU MIGHT ALSO LIKE