הרשימה שחייבים להכיר: רשתות ה‏מזון והמסעדות שיהיו פתוחות בחג המולד 2023‏
אמנם איננו חוגגים אותו, אבל אנו בהחלט מושפעים ממנו - להלן רשימת מיקומי המסעדות וסניפי המזון המהיר המובילים באמריקה לפי שעות פתיחה בחג המולד

בעוד שהרוב המכריע של המסעדות והעסקים ברחבי אמריקה יהיו סגורים ביום חג המולד, כשרבים אף נסגרו אמש בשעות הערב (ראשון), עדיין לא מעט מזללות ובתי קפה התחייבו לפתוח את שעריהן בחג המולד - והאמת? מדובר בטרנד שהולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות בכל רחבי אמריקה.

עם זאת, חשוב לציין כי רשתות קמעונאיות גדולות הדורשות כוח אדם רב בכל זמן נתון, כ-Walmart ו-Target יהיו סגורות - ככה שלא בטוח שמדובר ביום אידיאלי לשופינג.

בתוך כך, להלן הרשימה שכל אדם רעב חייב להכיר.

(צילום: ZEROHEDGE)

Arby's: רשת כריכי הבשר תפתח לוקיישנים רבים בחג אך שעות הפתיחה עשויות להשתנות - עדיף לבדוק את שעות הפעילות באינטרנט לפני.

ברגר קינג: מכיוון שאימפריית הוופרים עובדת בשיטת זכיינות בבעלות אישית, חלק מהסניפים יהיו פתוחים לחג המולד בשעות שונות - תוכלו למצוא כאן את שעות הפעילות.

Denny's: רשת הדיינרים המפורסמת באמריקה תפתח את שעריה לקהל הרחב.

דומינו'ס: מכיוון שכמו ברגר קינג גם רשת הפיצריות עובדת בשיטת הזכיינות - אז באמת אפשר לומר שמדובר בהימור - אבל כדי להיות בטוחים תוכלו לראות את שעות הפעילות של המיקום הקרוב אליכם כאן.

Dunkin': אם אתם בדרך ובא לכם קפה, Dunkin', רשת הקפה הגדולה בעולם - תהיה פתוחה - אך שימו לב שהשעות עשויות להשתנות. ניתן לצפות בשעות הפתיחה דרך האתר או האפליקציה הרשמית.

IHOP: בעוד שסניפי IHOP רשומים כפתוחים - בהחלט ייתכן ותרצו לבדוק עם המזללה המקומית לפני שתגיעו לביקור.

Jack in the Box: שעות הפתיחה עשויות להשתנות לפי מיקומי הרשת -  שווה לבדוק כאן.

מקדונלד'ס: כאחרות ברשימה, סניפי מקדונלד'ס עשויים להיות פתוחים בשעות משתנות לחג המולד. אפשר למצוא את שעות הפתיחה באינטרנט או באפליקציית מקדונלד'ס.

Panera Bread: שעות הפעילות עשויות להשתנות לפי המסעדה המקומית - גם כאן שווה לבדוק לפני.

סוניק: מכיוון שרוב מסעדות סוניק הן בבעלות פרטית, שעות הפעילות עשויות להשתנות - תוכלו למצוא שעות פתיחה מקומיות כאן.

סטארבקס: חלק מהמיקומים יהיו פתוחים לחג המולד; אפשר לבדוק כאן.

וופל האוס: כולם ללא יוצא מן הכלל יהיו פתוחים.

Wendy's: הרוב יהיו פתוחים - אפשר לבדוק את השעות של המיקום הקרוב אליכם כאן.

YOU MIGHT ALSO LIKE