סלינה גומז מאוהבת בבן הזוג החדש - והיהודי
"הוא מתייחס אלי טוב יותר מכל אחד אחר על הפלנטה הזאת", כתבה הזמרת על המפיק המוזיקלי איתו היא מנהלת מערכת יחסים. "הוא כל הלב שלי"

אחרי שמועות שרצו ברחבי הרשתות החברתיות, הזמרת סלינה גומז אישרה שהיא יוצאת עם המפיק המוזיקלי היהודי, בני בלנקו.

הזמרת, שעבדה עם בלנקו על השיר I Can’t Get Enough משנת 2021, עשתה לייק והגיבה את המילה "עובדות" לפוסט של עמוד האינסטגרם PopFaction שכתב "סלינה גומז מאשרת לכאורה שהיא בזוגיות".

היא רק פרסמה את הזוגיות – וכבר הייתה צריכה להגן על החבר החדש בגלל תגובות של טרולים ברשתות.

"הוא מתייחס אלי טוב יותר מכל בן אנוש על הפלנטה הזאת", כתבה גומז בת ה-31 לאחד המגיבים, ולאחר כתבה: "הוא עדיין טוב יותר מכל מי שאי פעם הייתי איתו. עובדות".

"הוא כל הלב שלי", הצהירה הזמרת בהודעה אחרת, ואז המשיכה לתקוף את עברייני המקלדת שמעבירים ביקורת על הבחירות שלה בחייה הרומנטיים:

"אני לא מבינה. אם באמת אכפת לכם ממני. הוא האושר שלי. תרגישו חופשי להגיד את מה שאתם רוצים, אבל אני לעולם לא אתן למילים שלכם לקבוע את חיי. לעולם לא. אם אתם לא יכולים לקבל אותי ואת האושר שלי, אז לא תהיו חלק מחיי", כתבה.

שמו המלא של בן הזוג החדש הוא בנימין יוסף בלנקו, בן ה-35 יליד וירג'יניה, והוא אחראי ללהיטי ענק כמו Teenage Dream של קייטי פרי ו'טיק טוק' של קשה.

הוא עבד גם עם ג'סטין ביבר, מרון 5, ריהאנה, אדם למברט, וויז קליפה, בריטני ספירס, אביצ'י ורשימה אורכה מאוד של המוזיקאים הגדולים ביותר.

YOU MIGHT ALSO LIKE