ביידן יגיע היום לאל.איי – והפרו-פלסטינים מתכננים קבלת פנים זועמת
הפרטים על מיקום האירוע וסגירת הכבישים נשארים חסויים עד הרגע האחרון, זאת מחשש שהמפגינים ינסו לשבש את הביקור של הנשיא

הפגנות פרו-פלסטיניות גדולות צפויות להתקיים בלוס אנג'לס ביום שישי, שכן הנשיא ג'ו ביידן ואשתו ג'יל יגיעו כדי להשתתף באירוע התרמה יוקרתי והוליוודי שמטרתו לתמוך בהתמודדותו של הנשיא לקדנציה שנייה.

הרשויות המקומיות, מארגני האירוע וגם הצוות של ביידן מסתירים מציבור התושבים את מקום האירוע ואת מסלול הנסיעה של שיירת הנשיא, זאת מהחשש להתקלויות עם מפגינים.

(צילום: AFP)

הדבר כמובן ישפיע קשות על התושבים, שידעו על חסימת כבישים רק ברגע האחרון: "מסיבות ביטחוניות, אין הודעה מוקדמת לציבור בנוגע לסגירת צירים בביקורו של הנשיא... המשטרה וגורמי אכיפה אחרים יבצעו סגירה מתגלגלת לאורך מסלול השיירה, ללא הודעה מוקדמת לציבור", נמסר.

הפגנה גדולה תיערך בהולמביי פארק בשעה 3:30 אחר הצהריים, בה המשתתפים יעבירו לנשיא את המסר כי הוא "לא יכול להחביא את רצח העם" מקמפיין הבחירות שלו.

בעוד שבאירוע ההתרמה ישתתפו בכירים מהוליווד כמו סטיבן ספילברג, רוב ריינר, פיטר צ'רנין, שונדה ריימס ועוד, מארגני ההפגנה הפרו-פלסטינית פרסמו הודעה: "הוליווד והנשיא, תתביישו על כך שאתם משתיקים את הקולות הזועמים על רצח העם הפלסטיני, ואף מעודדים אותו. זה פשע מחריד נגד האנושות, והם חוגגים. בושה".

בהפגנה ישתתפו ארגונים אקטיביסטים כמו CODEPINK ותנועת הנוער הפלסטינית.

הפרטים היחידים על הגעתי של ביידן הם שבשעות הקרובות הוא ינחת בנמל התעופה הבינלאומי של אל.איי לביקור בן יומיים.

על פי הדיווחים, מחירי הכרטיסים הבסיסיים לאירוע יעמדו על 1,000 עד 3,300 דולר, אם כי נמכרו כרטיסים גם ב-500,000 דולר. מי שתורם 25,000 דולר או יותר, יקנה למעשה את האפשרות להצטלם.

YOU MIGHT ALSO LIKE