עכשיו זה רשמי: אלה המחוזות הבטוחים והמסוכנים ביותר בקליפורניה
עם נתונים ממערכות אכיפת החוק של הגולדן סטייט, נותחו שיעורי הפשעים האלימים ופשעי הרכוש, וכך הוכרזו האזורים הטובים והגרועים במדינה

חלק מהמחוזות בקליפורניה רושמים את אחוזי הפשיעה מהגבוהים בכל ארצות הברית, אבל יש גם אזורים שהם בטוחים למדי.

דו"ח שנתי על המצב האזורי השתמש בנתונים שנאספו על ידי משרד המשפטים של קליפורניה, ומדד פשעים שדווחו על כל 1,000 תושבים ב-16 המחוזות הגדולים בגולדן סטייט.

(צילום: רויטרס)

הפשעים חולקו לשתי קטגוריות: פשעים אלימים – כמו רצח, אונס, תקיפה ושוד, ופשעי רכוש – כמו גניבה, פריצה והצתה.

הממצאים הראו כי מחוז ונטורה הוא הבטוח ביותר בכל רחבי קליפורניה, עם ירידה של 59 אחוזים בשיעורי הפשיעה הכוללת במהלך 28 השנים האחרונות. וגם בשנת 2022, רמות הפשיעה שם היו הנמוכות ביותר בהיסטוריה המודרנית של המחוז. מחוזות לוס אנג'לס וסן פרנסיסקו, למשל, היו בתחתית הרשימה. 

שיעורי הפשיעה האלימה במחוז ונטורה היה מעט מתחת ל-2 דיווחים לכל אלף תושבים, ו-30% מתחת למחוז אורנג', שהגיע למקום השני עם הכי הרבה שיעורי פשיעה אלימים.

לגבי פשעי רכוש, מחוז ונטורה ראה 13.51 פשעים מדווחים לכל 1,000 תושבים. במחוז סן דייגו למשל, שיעורי פשעי הרכוש היו הנמוכים ביותר, אם כי גבוהים ב-20% מהרמות בונטורה.

"זה לא קרה במקרה", אמר התובע המחוזי של ונטורה, אריק נסרנקו, "ונטורה היא מקום מיוחד. אנו גאים ביחסי העבודה הנהדרים בין רשויות אכיפת החוק, ואנו מייחסים ערך רב לשותפויות הקהילתיות שלנו".

המחוז הכי פחות בטוח מבין 16 המחוזות שנבדקו, היה סן פרנסיסקו עם שיעורי פשיעה אלימה של 6.52 על כל אלף תושבים, ורמות פשיעה ברכוש של 58.26 לכל 1,000 איש.

כאשר מצבו של מחוז לוס אנג'לס ממשיך להתדרדר, הוא הגיע למקום ה-12 ברשימה עם 6.20 דיווחים על פשיעה אלימה לכל 1,000 תושבים, ו-25.14

YOU MIGHT ALSO LIKE