הדרך החדשה להשגת אזרחות אמריקאית? בקרוב יתכן שמהגרים בלתי חוקיים יתגייסו לצבא‏ ארה"ב
סנאטור דמוקרטי מעוניין לייצר תקדים היסטורי במסגרתו אנשים שאינם אזרחי ארה"ב ואף אינם בתוך המדינה באופן חוקי יוכלו להתגייס לשורות הצבא האמריקאי

‏הסנאטור דיק דרבין (D-IL) רוצה שלמהגרים בלתי חוקיים תינתן הזדמנות להצטרף לצבא ארה"ב בתמורה לאזרחות.

(הסנאטור דיק דרבין - Samuel Corum/Getty Images)

דרבין אמר את הדברים במהלך נאום שנשא לאחרונה בסנאט.‏

‏בציינו כי רמות גיוס נמוכות מהוות "איום חמור על הביטחון הלאומי שלנו",‏ דרבין אמר כי ‏‏ניתן יהיה לענות על גירעונות אלה באמצעות גיוס שוהים בלתי חוקיים.

"אתם יודעים מה מספרי הגיוס בצבא, בחיל הים ובחיל האוויר? הם לא יכולים להגיע למכסות שלהם כל חודש. הם לא מוצאים מספיק אנשים שיצטרפו לכוחות הצבאיים שלנו. ויש כאלה שהם לא מתועדים שרוצים את ההזדמנות לשרת ולסכן את חייהם למען המדינה הזאת. האם עלינו לתת להם הזדמנות? אני חושב שאנחנו צריכים", אמר דרבין.

דרבין אומר כי צעירים "לא מתועדים" שיכולים לעבור מבחנים פיזיים ומבחני רקע צריכים להיות מסוגלים ‏"לשרת בצבא שלנו ואם תעשו זאת בכבוד נהפוך אתכם לאזרחי ארצות הברית".

‏בינתיים, בתגובות קשורות, הפרשן גאווין מקינס תהה אם גלי מהגרים בלתי חוקיים מורשים להיכנס למדינה כדי שיוכלו לשמש כחלק מצבא קבע למלחמת העולם ה-3.‏

"אז אתם יודעים שההגירה כל כך מוזרה לאחרונה, עם כל הגברים האלה בגיל הלחימה ובמגוון האינטנסיבי. זה כבר לא רק מקסיקנים, סומלים, וזה אף פעם לא משפחות", אמר.

"האם אנחנו מאיישים צבא למלחמת העולם ה-3?"‏ שאל מקאינס. "זה מה ש-4 מיליון האנשים האלה בשנה עושים כאן?"

‏מנחה תוכנית האירוח ציין כי אם איראן תסתבך במלחמת ישראל, העולם המוסלמי כולו יחבור בתמיכת סין ורוסיה נגד אמריקה.‏

YOU MIGHT ALSO LIKE