הישראלית המפורסמת בעולם יוצאת למתקפה נגד הצביעות העולמית
כמעט כל הארגונים שנלחמים למען זכויות נשים, שתקו ועדיין שותקים אל מול העדויות המחרידות של פשעי המין שביצעו מחבלי חמאס המתועבים בנשות ישראל

השחקנית גל גדות ממשיכה להשקיע את כל המאמצים שלה במאבק למען ישראל והצדק לקורבנות פיגוע הטרור הרצחני שידעה המדינה.

ביום ראשון היא פרסמה פוסט ברשתות החברתיות שלה בו גינתה את השתיקה מחרישת האוזניים אל מול האונס והאלימות המינית שביצעו מחבלי חמאס, ואמרה: "העולם אכזב את הנשים ב-7 באוקטובר".

"אנחנו טוענים שאנחנו עומדים נגד אונס ואלימות נגד נשים. שאנחנו לא ניתן לנשים להפוך לקורבנות ואז להשתיק אותן. אנחנו אומרים שאנחנו מאמינים לנשים, עומדים לצד נשים, משמיעים את קולן של הנשים".

אבל נראה העולם הליברלי נכשל בלהגן על נשים.

"ב-7 באוקטובר, העולם היה עד בזמן אמת למתקפות האלימות של חמאס", המשיכה גדות. "תוך שעות מהמתקפה, הופץ הסרטון המצמרר של שני לוק מובלת עירומה על ידי התוקפים שלה בגאווה. למרות זאת, חודשיים לאחר מכן נשים עדיין מוחזקות כבנות ערובה בידי האנסים האלה, והעולם נכשל לקרוא לסיטואציה הזאת בשמה: "מצב חירום שדורש תגובה נחרצת".

הוונדרוומן הישראלית המשיכה וקראה לנשים ברחבי העולם ולכל בני הברית של הנשים, לפעול. "אני מתחננת בפני מי שעשו כל כך הרבה למען זכויות נשים באופן גלובלי, מהאו"ם ועד ארגוני זכויות אדם, בבקשה הצטרפו לדרישה שחמאס ישחרר כל אישה חטופה באופן מיידי – לא בפעימה הבאה של תיווך בינלאומי, לא בעוד יום. הנשים הללו לא יכולות לשרוד עוד רגע אחד של אימה כזאת".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot)

YOU MIGHT ALSO LIKE