הרוצח הסדרתי שהטיל אימה על תושבי לוס אנג'לס - נעצר
החשוד בן ה-33 נקשר ללפחות ארבעה מקרי רצח בשבוע האחרון, כאשר שלושה מהם נגד חסרי בית שישנו ברחובות ואחד נגד אב לשניים אותו שדד

משטרת לוס אנג'לס שמה את ידה על אדם החשוד ברצח של שלושה הומלסים, זאת לאחר שהחוקרים קשרו אותו למקרים הללו בזמן שהוא היה במעצר בגין רצח אחר.

ג'ריד ג'וזף פאוול בן ה-33 חשוד כי יצא למסע הרג בן ארבעה ימים, במהלכם ירה למוות בשלושה גברים חסרי בית בעודם ישנים ברחובות, כמו גם חשוד ברצח של גבר אחר, אם כי במקרה זה לא מדובר בהומלס.

המשטרה עצרה את פאוול ביום רביעי האחרון בגין פריצה שהשתבשה, וביום שבת החוקרים קשרו אותו לשלושה מקרי הרצח שהיו תחת חקירה.

רק ביום שישי האחרון, צוותים מטעם העירייה הסתובבו ברחובות לוס אנג'לס ואזהירו את חסרי הבית מרוצח שתוקף אנשים הישנים ברחובות. הם עודדו את ההומלסים להשתמש במקלטי החירום, שנפתחו בין היתר בשל מזג האוויר הקשה, וביקשו מהם להישאר שם לפחות עד שייתפס הרוצח.

ראשת העיר קארן בס, פרסמה ביום שבת הודעה לעיתונות: "לפני 24 שעות הודענו שיש רוצח חופשי, עכשי והוא במעצר".

בן ה-33 חשוד כי ביום ראשון בשעה 3:00 בלילה, הוא ירה למוות בחוסה בולנוס בן ה-37 שישן באותה העת. 24 שעות לאחר מכן, הוא רצח את מארק דיגס בן ה-62. בשעות הלילה המאוחרות של יום רביעי, הוא ירה בהומלס אחר שזהותו לא פורסמה. זאת כמובן, על פי החשד.

פאוול נעצר בגין שוד שאירע ביום שלישי בלילה, במהלכו ירה למוות בניקולס סימבולון בן ה-42, אב לשניים, אחריו עקב במשך כמה קילומטרים עד לביתו בסן דימאס, שם שדד אותו וירה בו.

המשטרה הצליחה לקשור את פאוול לכל שאר מקרי הרצח על ידי המכונית שלו, שזוהתה בכל זירות הירי. בתוך כלי הרכב, נמצא אקדח ש"זוהה באופן חיובי" ככלי הנשק ששימש בכל ארבעת הרציחות.

בשלב זה, עוד לא ברור מה המניע של פאוול לצאת למסע הרג של "אנשים חפים מפשע, אנשים חסרי אונים", כפי שאמר מפקד המשטרה מייקל מור.

YOU MIGHT ALSO LIKE