זוכת אוסקר נזרקה מסוכנות הוליוודית בגלל שהתבטאה נגד יהודים
השחקנית המוכרת, שנמצאת כבר עשרות שנים על המסך שלנו, נשאה נאום בעצרת פרו-פלסטינית שנערכה בשבוע שעבר בניו יורק – ועוררה סערה

השחקנית זוכת האוסקר סוזן סרנדון, נזרקה מאחת הסוכנויות ההוליוודיות הגדולות – UTA, בעקבות ההערות השנויות במחלוקת שלה, על כך שיהודים אמריקאים מקבלים "טעימה של איך זה מרגיש להיות מוסלמי".

סרנדון בת ה-77, ששיחקה בקלאסיקה 'תלמה ולואיז' וקטפה את פרס האוסקר כשחקנית הטובה ביותר בסרט 'גבר מת מהלך', השתתפה ב-17 בנובמבר בעצרת פרו-פלסטינית שנערכה בניו יורק.

"יש הרבה אנשים שמפחדים, שמפחדים להיות יהודים בזמן הזה, וזוכים לטעום איך זה מרגיש להיות מוסלמי במדינה הזו, שלעתים קרובות כל כך נתונים לאלימות", אמרה השחקנית, שזכתה גם בפרס ה'אמי' על תפקידה בסדרה 'חברים'.

בשל הדברים שעוררו סערה, הסוכנות UTA, שבראשה עומד המנכ"ל היהודי ג'רמי זימר, הודיעה על הפסקת קשריה עם סרנדון, שהייתה חלק מהארגון כמעט 10 שנים, מאז שנת 2014.

סרנדון, שבשנים האחרונות היא פעילה אקטיבית לזכויות אדם, ספגה אש לגבי דבריה – כולל מסופרת ופעילת חינוך מוסלמית אמריקאית אסרה נומני, שסיפרה כיצד הוריה חוו חופש הזמדנויות בארה"ב שלא היו מקבלים במדינה מוסלמית.

"בבקשה, אל תצמצמו את החוויה של היהודים האמריקאים על ידי השוואה לגיהנום שמוסלמים חווים במדינות מוסלמיות", כתבה נומני. "לכן, תחיי כאישה מוסלמית במדינה מוסלמית. את עוד תחזרי לארה"ב ותנשקי את האדמה".

YOU MIGHT ALSO LIKE