מוחמד חדיד מטיל על נתניהו את כל האחריות על הטבח: "ידעת שאתה מקריב את היהודים"
אביהן של הדוגמניות בלה וג'יג'י פרסם פוסט אנטי-ישראלי נוסף עם האשמות קשות ומסולפות נגד ראש הממשלה: "ידעת שאתה מקריב יהודים – אלה מהשמאל ששנאו אותך"

מוחמד חדיד, פלסטיני-אמריקאי ושונא ישראל ידוע, פרסם פוסט בחשבון האינסטגרם שלו בו הוא מאשים את ראש הממשלה בנימין נתניהו בטבח.

חדיד, אביהן של הדוגמניות ג'יג'י ובלה, פרסם ציטוט מכתבה של עיתון 'הארץ' המציע כי צה"ל אחראי למותם של חלק ממשתתפי פסטיבל 'נובה', וכתב: "זה מה שנתניהו מנסה להסתיר מהציבור הישראלי, שהצבא הישראלי הוא הרוצח הגדול ביותר ב-7 באוקטובר".

(צילום: Getty Images)

הוא המשיך: "ביבי, תיקח אחריות. הכל היה מתוכנן. עזבת את כלא\מחנה הריכוז עזה ללא פיקוח. ידעת שאתה מקריב את היהודים הכי פגיעים, אלה מהשמאל ששנאו אותך. לא אכפת לך מהם. האכלת את הכרישים ברעל, ושחררת אותם לחופשי שיקחו בני ערובה, ואז לשחרר חטופים 1:1000".

"אני כמובן לא מעריץ של חמאס, אבל עשית מספיק נזק במאה הזאת. אתה עוד תעמוד למשפט בגלל הזנק שעשית לאנשיך. השאר זה בידי אלוהים. אתה לא יכול להתחבא או לקנות זמן".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Mohamed Hadid (@mohamedhadid)

מתיחלת המלחמה, חדיד האב מפרסם פוסטים אנטישמיים ואנטי ציוניים, ושלל פעם אחר פעם את קיומה של ישראל אל מול כמעט מ-1.5 מיליון העוקבים שלו.

באחת מהתמונות שהוא העלה, היה כתוב: "הכל התחיל בשנת 1948", ובפעם אחרת שיתף: "אין שום דבר יהודי בדרך בה ממשלת ישראל מתייחסת לפלסטינים".

YOU MIGHT ALSO LIKE